Muziek van dit moment

Met de spotify app op mijn macbook en op mijn iphone geniet ik dagenlang van alle muziek waar ik maar aan kan denken. Wil ik Ilse de Lange luisteren? Dan luister ik Ilse, wil ik Carrie Underwood? dan luister ik Carrie Underwood. Super handig dus. Ik dacht opeens dat het misschien wel leuk is om een keer mijn muziek voorkeur met jullie te delen.

Carrie Underwood – two black cadillacs 

Carrie underwood is mij favoriete zangeres voor al heel wat jaren lang. Dit is haar nieuwste videoclip die sinds 23 januari uit is. Dit nummer komt van de cd blown away, wat overigens de leukste cd van haar is. Ooh wacht dat zeg ik bij elke nieuwe cd van haar haha! Kan je het filmpje niet zien klik dan hier

Alex G – I won’t give up

Dit nummer word officieel gezongen door JAson Mraz maar eerlijk, ik vind deze versie vele malen mooier! Mocht je het filmpje niet kunnen zien klik dan hier.

Ilse de Lange

Een gouden ouwe als ik het zelf mag zeggen. Ilse de Lange doet me denken aan de tijd die ik samen met vriendinnetje Kim doorbracht en de tijd waarin ik Robert ontmoette . Een leuke tijd dus! Samen met vriendinnetje Kim zongen we Ilse de Lange heel vaak. Kan je ht filmpje niet zien? klik dan hier

Racoon – oceaan

Een lekker nummer van een goede band! Kan je het filmpje niet zien klik dan hier.

Wat zijn jullie favoriete nummers op dit moment?

xoxo Joyce

3 thoughts on “Muziek van dit moment

  1. p!nk – just give me a reason en passenger – let her go
    vind nog wel veeeel meer nummers heerlijk op het moment, maar deze draai ik stuk. (alles van pink hahaha)

Leave a Reply

