Genomineerd voor de Liebster award

Een weekje geleden keek ik op de blog van Kelly en zag dat ze mij genomineerd had voor een Liebster award. Super leuk en helemaal verbaasd natuurlijk. Maar wat is nou de liebster award?

liebster-award1

Over de ‘Liebster award’
Bloggers nomineren andere bloggers die ze leuk vinden met minder dan 200 followers.Het maakt niet uit wat voor blog je hebt en in welke taal. Als je een blog hebt kun je genomineerd worden! Het is een award om bloggers te leren kennen en om te netwerken. Deze award gaat al een paar jaar rond, en het stopt nooit.
De regels:
1. Maak een lijst met 11 feitjes over jezelf.
2. Beantwoord de 11 vragen die de blogger die jou genomineerd heeft, heeft gesteld
3. Vraag 11 nieuwe vragen voor diegenen die jij hebt genomineerd.
4. Kies 11 bloggers met minder dan 200 volgers die je nomineert.
5. Laat bij elke blogger een berichtje achter dat je ze genomineerd hebt.
6. Bedankt de persoon die jou heeft genomineerd met een link naar hun blog.
11 feitjes over mij:
1. Ik heb een hekel aan mijn (voor mij) lange haren, maar voor mijn bruiloft laat ik het lang groeien.
2. Ik ben 6,5 jaar samen met Robert, en we wonen nu 2,5 jaar samen!
3. Als ik ergens een velletje heb, moet ik die er altijd aftrekken
4. Ik absoluut geen ochtendmens, het liefst lig ik tot 11 uur in mijn bed en ga dan rustig opstarten. Helaas kan dit niet met een klein peuter mannetje maar we reden ons prima! Ik ben meer een “tussen de middag” mens, dat zijn mijn beste momenten en ben ik het meest actief.
5. Ik zit vanaf november al “ziek” thuis en ga daardoor niet naar school vanaf september ga ik hopelijk mijn opleiding afmaken.
6. Ik hou van buiten zijn, helemaal wanneer het zonnetje schijnt.
7. Ik ben erg ongeduldig.
8. Ik ben echt een lena lijstje, ik maak overal lijstjes voor, vooral als het gaat over schoolwerk.
9. Ik ben een chaoot in de huishouding, maar doe echt mijn best!
10. Ik hou van bloemen in huis, tja wie niet?
11. Ik hou het aller meest van Aron, elke dag weer besef ik me hoeveel geluk ik met zo’n mooi kindje heb!
Vragen door Kelly:
1. Kende je de liebster award al en wat vind je ervan?
Ik kende hem niet en vind het super leuk, zo leer je bloggers weer op een andere manier kennen. 
2. Wat is je lievelingseten en maak je dit zelf klaar of van wie is dit het lekkerste?
Mijn lievelingsgerecht is Australian Pie en die maak ik altijd zelf. 
3. Wat is jouw favoriete beauty tip die je wilt delen?
Beauty tip? Even denken hoor ik ben niet zo in to de beauty. Euh ojaa je haar wassen met bier! Hier kreeg ik heel mooi zacht en glanzend haar van. 
4. Wat voor sport doe je en wat vind je er zo leuk aan?
Ik doe aan hardlopen en ik vind het leuk  omdat je even in je eigen wereldje bent. Even alles achter je laten en genieten van de omgeving. Ook doe ik just dance in huis lekker dansen, heerlijk!
5. Noem je beste en minder goede persoonlijkheidskenmerk?
Mijn beste persoonlijkheidskenmerk is dat ik heel georganiseerd kan zijn en mijn minder goede is dat ik ongeduldig ben. 
6. Wat is je favoriete tijdschrift?
De flow, lekker luchtig allemaal 🙂
7. Waar kunnen we jou midden in de nacht voor wakker maken?
Een bucket van de KFC! 
8. Wat vind je zo leuk aan het bloggen?
Bloggen is mijn online dagboek, lekker alles van mij afschrijven. Ik hou er van om dingen met anderen te delen en dit is de beste optie daarvoor. 
9. Als je naar een onbewoond eiland zou gaan en je mag 3 dingen (niet personen) meenemen, wat zou je meenemen?
Een foto album met foto’s van al mijn dierbaren, een zakje met fruit en/of groente pitten waarmee je nieuwe kunt gaan verbouwen en een manier om muziek te kunnen luisteren. 
10. Wat is je favoriete drankje tijdens een avondje uit of een etentje?
Met alcohol: Een raketje (sinas flugel) Zonder alcohol: cola met citroen
11: Noem je favoriete lijfspreuk of quote.
“Life is like a box of chocolates… you never know what you’re gonna get.”
Mijn nominaties:
Mijn vragen voor de genomineerden:
1. Wat is het mooiste wat je tot dusver hebt meegemaakt in je leven?
2. Wat is je lievelingsbloem?
3. Het leukste (kinder) spel dat je ooit gespeeld hebt?
4. Kiezen: zomer of winter?
5. Wie is je grootste voorbeeld? en waarom?
6. Wat is je favoriete snack?
7. ben je een Keukenprinses of  een schoonmaakprinses?
8. Wat is je favoriete plekje in huis?
9. Wat is je favoriete tv serie?
10. Waarom ben je begonnen met bloggen?
11. Wat is je levensmotto?
Ik wil bij deze nogmaals Kelly bedanken voor het nomineren van mij. En ik wens al genomineerden veel plezier met deze award!
xox Joyce 
10 thoughts on “Genomineerd voor de Liebster award

  1. Wat leuk zeg… ik kende dit nog helemaal niet, ja de term kwam ik wel al eens tegen maar niet echt mee bezig geweest zeg maar.
    Ik ga hier een keer even goed voor zitten om het ook op mijn blog te plaatsen.
    Dank je dat je mijn genomineerd hebt.

  2. Wat ontzettend leuk ingevuld! Ik vind het altijd leuk om ‘Liebster-award blogjes’ te lezen, omdat iedereen weer andere vragen heeft, en je zo een blogger weer op een andere manier leert kennen.

Leave a Reply

