Lief dagboek, week 6

IMG_6416

Maandagavond lekker gegeten met mijn lieve vriendinnetje Marjolijn, heerlijk om even weer te kletsen. Ik zie Marjolijn niet zo heel vaak, doordat ze een drukke studie heeft, maar als we samen zijn is het mega gezellig! We hebben direct een filmdate gepland, kijk er nu al naar uit! 

IMG_6419

IMG_6439

Dinsdag was ik het helemaal zat, mijn haar knoopt de hele tijd zo erg dat ik naar de kapper ben gegaan. Ik was bang dat mijn halve haar er af moest, maar de kapster heeft alleen het dode haar er tussen weggeknipt. Wauw wat was ik blij met haar en nu met mijn haar! haha 

IMG_6453

Jeej nieuw kapsel! 

IMG_6462

Aron bij de kapper (: ook zijn haartjes gingen eraf. Aron deed het super goed, hij huilde niet en was super lief. 

IMG_6463

Samen lekker wandelen, het was heerlijk weer afgelopen week! 

IMG_6465

Een heerlijke maaltijd met, varkensvlees, rundvlees, komkommer, sperziebonen, prei en broccoli. Gewokt in een heerlijke saus met een stokbroodje erbij. Mjaaam! 

IMG_6488

Ik kocht dit mooie kindje bij de HEMA, nu weet ik het zeker mijn favoriete winkel de hema is!

 IMG_6492

Robert kan zo gooeeeed koken! 

IMG_6493

Een nieuw boekje, gratitude (dankbaarheid) binnenkort volgt hier nog een blog over (:

IMG_6495

Vrijdagavond gezelligheid samen met Robert, heerlijk! 

IMG_6505

Jeej starbucks, koffie uit de koeling heerlijk!

IMG_6508

Zaterdag is bloemen dag, samen met mijn ouders naar Sappemeer om bloemen te halen. Ik kocht deze week een bos gemengde tulpen leeuk! 

IMG_6511

Voor Aron kocht ik yoghurt rozijnen, ik at ze deels zelf op mjam! 

IMG_6512

Daarna gingen we nog tulpjes bij mijn oma brengen, en dronken we daar een glas drinken. 

IMG_6515

Deze foto kwam ik tegen op mijn fotocamera, is nog eentje van vrienden van amstel live. Ik vind hem leuk. 

IMG_6518

Een hele onscherpe foto maar Aron heeft het keukentje van de albert heijn van mijn ouders gekregen. Op de verpakking staat dat je hem héél makkelijk in elkaar zet, ik ben het hier niet mee eens. Het hoefde niet lang meer te duren of ik gooide hem door de kamer heen, gelukkig kwam het niet zover en kan Aron er nu lekker me spelen 🙂 

IMG_6519

Zaterdag aten wij patatjes, lekker! Ik maakte hierbij voor ons alledrie een smoothie met aardbeien, bloedsinaasappel en sinaasappelsap.

IMG_6531

Zaterdagavond/nacht was een mega lange nacht met Aron, hij wou absoluut niet slapen en viel rond kwart voor 5 in slaap. Zondag hadden we dan ook echt een rustdag. 

IMG_6538

Ik werd zondag wakker met deze leuke blogpost, op mypaperblank.com stond een stukje over mijn blog. 

IMG_6540

Als ontbijt hadden we chocoladebroodjes,jammie jammie jam! 

IMG_6543

Zondag sloot ik af met een grote pot groene thee, en deze blog. De dag heeft lang genoeg geduurd. 

Komende week staat er weinig op de planning, Robert gaat weer naar school en Aron gaat wennen bij de gastouder. Ik ben stiekem wel weer toe aan rust om mij heen. Ook al vind ik het heel gezellig dat mijn vriendje en kindje de hele dag om mij heen zijn.

Q: Hoe was jullie week? 

xox Joyce 

volg mijn blog met bloglovin’ 

11 thoughts on “Lief dagboek, week 6

  1. Wat een leuk dagboek Joyce! Heerlijke food foto’s! en mmm die starbucks latte is zo lekker he!
    Ben heel benieuwd naar dat gratitude boekje aangezien ik dat ook heel tof vind zulke lijstjes!:)

  2. En volgens mij is je vriend nu toch weer aan het werk? Wel lekker hoor zo een week met zijn drietjes en daar zoveel leuks in doen die toch lekker dicht bij huis is.

    Ik vind dat AH huisje zo leuk. 😀

Leave a Reply

