Liefdes liedjes, goede herinneringen

Valentijnsdag, wat zal ik daar eens mee gaan doen.. Wij zelf doen niet aan het -commerciële- valentijnsdag, maar we zijn wel elkaars valentijn. Ik vond dit een leuk moment om door muziek te gaan spitten die wij samen luisteren, of waar wij samen een herinnering aan hebben.

Nelly – hot in here:

Dit is nou niet echt een typisch valentijnsliedje maar dit is wel het liedje van onze eerst kus. Dus voor mij een heel speciaal liedje. 

Guus meeuwis – het dondert en het bliksemt 

Dit liedje is ook niet romantisch, in de periode dat ik en Robert elkaar beter leerden kennen zagen we elkaar alleen bij Bv Veendam en tijdens het uitgaan. Robert vond het altijd nodig om met bier te gooien en dit kwam “toevallig” altijd over mij heen. Ik kon er altijd wel om lachen, maar die vieze geur in je kleding.. Nee dankje!

Guus Meeuwis  & de Lama’s 

Het is niet echt een liedje, maar Guus Meeuwis vinden Robert en ik best leuk en toen de lama’s nog op televisie waren vonden we die ook geniaal! We zijn samen ook naar de laatste tour van de Lama’s geweest. Een leuke combi van Guus en de Lama’s!

Volumia – hou me vast

Dit liedje heb ik zelf uitgekozen, ik vind dit zo’n heerlijk zwijmel nummer (incl. mooie en goede zanger haha)

Do – Hij gelooft in mij 

Nu komen er een paar liedjes waarbij ik denk aan onze relatie. “hij gelooft in mij” Robert heeft altijd achter mij en mijn keuzes gestaan. Toen ik nog 4 á 5 avonden in de week aan het dansen was bracht en haalde hij me vaak, ook ging hij alle wedstrijden met mij mee. Hij stond tijdens het dansen achter mij! Tijdens de keuzes die ik nu maak staat hij ook achter mij, ik ben momenteel aan het uitzoeken of ik mijn opleiding op een andere school kan afmaken, en hij steunt mij daarin. Het zelfde als met mijn blog, hij is net zo enthousiast als dat ik ben, en komt ook met leuke ideeën als ik even een “writers block” heb.

Metallica – nothing else matters

Eerder was dit een liedje die Robert en ik lekker hard konden mee schreeuwen (zingen). Tot 1,5 jaar geleden Kevin ons plotseling verliet, sindsdien heeft dit nummer een betekenis, met een traan. Ik ben blij dat we samen dit liedje kunnen luisteren en terug kunnen denken aan de tijd met Kev.

Do – I will 

Dit is gewoon mijn ultieme wedding song, I will.. Spreekt voor zich en de tekst is zo mooi.

Ik kan nog wel heel veel meer liedjes plaatsen, maar dan word het wel een hele lange blog. Dus ik denk wordt vervolgd? 

xox Joyce

Volg mijn blog via bloglovin’ 

8 thoughts on “Liefdes liedjes, goede herinneringen

Leave a Reply

