Samen koken met Allerhande kids

Advertorial: Robert en ik koken vaak aan de hand van Allerhande app. Sinds een tijd wil Aron ons overal mee helpen in de huishouding zo ook met koken. Sinds kort heeft de Albert Heijn een speciale site gelanceerd waarop allemaal kinderrecepten staan die ze samen met hun ouders kunnen gaan bereiden. Ik heb dit samen gedaan met Aron.

Kun je het filmpje niet zien? klik dan hier

Voorafgaand aan ons “kook” avontuur gingen we samen naar de Albert Heijn hier in het centrum. Aron mocht met een eigen karretje de winkel door, en hielp mij heel goed met het in de kar leggen van de boodschappen. Thuis ging ik alles alvast snijden, aangezien je een peuter van 2 jaar niet zelf laten snijden. Toen hij wakker werd gingen we samen koken, de website van de allerhande kids erbij en we toverden heerlijk cakejes! De site van allerhande kids is een super handige site, waar kinderen (voornamelijk iets ouder) met veel plezier kunnen koken. Er staan bijvoorbeeld niet alleen recepten ook maar een garde beat, hiermee kun je op de juiste snelheid bijvoorbeeld je slagroom kloppen. Bij extra’s staan ook handige uitleg filmpjes over hoe je bepaalde groentes en fruit moet snijden. Zeker een kijkje waard!

De webiste van allerhande kids is hartstikke leuk voor kinderen, de uitleg is duidelijk en op het juiste niveau. Mocht je nou een keer zin hebben om te koken met je zoon of dochter kijk dan zeker een op de site van allerhande kids.

Q: Wat vinden jullie van het de site van allerhande kids? En van het filmpje? Vaker doen samen met Aron?

xox Joyce 

 

16 thoughts on “Samen koken met Allerhande kids

  1. Wat een geweldig filmpje! ik heb de hele tijd een grote lach op mijn gezicht gehad 🙂 en ja dat mag je zeker vaker doen!! Ik ken de site niet maar ik ga er zeker even op kijken!!

  2. Ach wat een poppie is Aron, je mag wel vaker een filmpje maken hoor!
    Ik wil ook een keer een filmpje maken hoe heb jij het gedaan?

    Ik vind die site echt leuk, ik heb natuurlijk ook al 2 van 9 en 7 en die willen mij ook vaak wel helpen in de keuken, vooral zoete lekkernijen vinden ze leuk om te maken, deze site is dan ideaal voor ze.

  3. Leuk filmpje! Ook een leuk idee trouwens, ga ik zeker eens doen met Hayden, al denk ik niet dat hij alles op zou krijgen haha.
    1 opmerking trouwens, ik persoonlijk had liever de camera iets hoger gehad. Ik zie jou vaak net vanaf je neus ipv je ogen. Je mag best helemaal in beeld hoor 😉 En je spreekt beter ABN dan ik 😉

  4. Awww wat een schatje is het toch… zo,n leuk filmpje, en idd zoals hierboven al gezegd is had de camera zeker een klein stukje hoger gemogen. Maar verder helemaal top gedaan.

  5. Awh, wat een schatje is het toch! Ook met die banaan, oh het hele schaaltje er direct boven op haha! Heerlijk om te zien. Leuk filmpje & ook leuk om zelf eens wat recepten af te halen als er hier weer eens een kindje is!

  6. Aaah zó lief! Jullie zijn leuk samen. Erg leuk gedaan. En wat een verschil he? Wij deden met Coen hetzelfde recept en er kwam heel iets anders uit. Heerlijk zo die eigen interpretaties van receptjes. En wat een schatje is Aron in levende lijve ook 😀 Ik heb genoten! Doe maar vaker van die leuke filmpjes 😀

Leave a Reply

