New in : Samsung Note 2


Jeeej er was weer een jaar voorbij, dus tijd om een nieuwe telefoon uit te zoeken. Ik was inmiddels helemaal klaar met mijn iphone, waarom? Als ik lang onderweg was gebruikte ik hem meer en trok hij binnen 2,5 uur mijn batterij leeg. Zelfs toen ik hem een keer niet gebruikte was de batterij leeg voordat het event begonnen was. Helemaal niet handig dus, aangezien je niet altijd overal kan opladen.

Al een tijdje roep ik dat ik heel graag de note 2 wil, zo’n grote telefoon? Jup een hele grote telefoon haha maar hij is echt prachtig! Ik heb hem nu vanaf woensdag en de batterij hoef ik pas ‘s nachts weer op te laden big YEY!

De samsung Note 2 is 2 keer zo groot als de iphone. Maar ik draag mijn telefoon toch nooit in mijn broekzak. Ook over de camera ben ik goed te spreken, hij kan natuurlijk nooit mijn spiegelreflex aan maar hij maakt foto’s van een goede kwaliteit. Normaal neem ik altijd 1 jarige abbo’s maar nu heb ik gekozen voor een 2 jarig abonnement aangezien het anders wel een heel duur geintje wordt maandelijks.

xox Joyce 

11 thoughts on “New in : Samsung Note 2

  1. Ik heb ook een iPhone en ik word er inderdaad ook gek van dat ie zo snel leeg is. Heb nu maar zo’n duracell mobiele oplader gekocht, anders is halverwege m’n schooldag dat ding leeg.

Leave a Reply

