Vorderingen, day zero project

Inmiddels ben ik alweer een maandje bezig met het day zero project en heb ik aardig wat doeltjes (vind ik zelf) volbracht. Alleen zijn deze doelen niet allemaal een hele blog nodig dus ik dacht, hé laat ik een compilatie maken met allemaal behaalde doelen.

Doel 41 – Koop een nieuwe badpak
Al snel nadat ik mijn lijst online plaatste vond ik de perfecte badpak bij de H&M. Voorheen zweerde ik altijd dat ik nooit een badpak zou gaan dragen maar door mijn zwangerschap en mijn (verdienden) tijger strepen voel ik me prettiger in een badpak. Gelukkig bestaan er tegenwoordig super leuke, hippe badpakken.

Afbeelding 4

 

Doel 58 – Een gastouder voor Aron vinden
In een eerdere blog vertelde ik dat we een mogelijke gastouder voor Aron hadden gevonden. Die hebben we inmiddels echt gevonden en Aron is er nu 2x geweest. Hij vind het helemaal geweldig, en vermaakt zich prima. Hij kan dan ‘s avonds al niet wachten om naar “Oo ticia” te gaan! haha We kregen zelfs op de eerste echte dag een cadeautje van Aron, die hij gemaakt had samen met de gastouder, en er zaten leuke foto’s in mijn inbox.

Doel 63 – Uiteten met een vriendin
Ongeveer twee weken geleden ging ik met Marjolijn uiteten bij een heerlijke tapas restaurant. Jeej weer een doel gehaald.

Doel 75 – Ga naar een muziek evenement
Zoals sommigen wel weten zijn Robert en ik 27 januari naar de vrienden van amstel live geweest. Wauw wat was dat ongelovelijk mooi! Ik zelf vind dit iets wat je meegemaakt moet hebben.  Ook al ben ik absoluut niet van het Nederlandstalige muziek, dit was anders. Robert en ik hadden een heerlijke avond en hadden ook het gevoel dat deze avond ons weer even wat dichter naar elkaar toe bracht. Ook ik kon weer een keertje met de volle 100% genieten, dat was lang geleden.

IMG_6515

 

Doel 88 – Een goede en passende cameratas kopen
Een paar weken geleden kocht ik een super gave cameratas. Mijn camera + alle accessoires passen er in.

Doel 89 – Stof kopen voor mijn trouwjurk
Hier ga ik verder niet teveel over vertellen behalve dat ik binnen 15 minuten de stof voor mijn trouwjurk had uitgekozen. Wauw weer een stapje dichterbij onze grote dag.

Doel 97 – Een gastenlijst maken voor onze bruiloft
Ik heb een gastenlijst gemaakt, maar hier gaat nog wel het één en ander in gebeuren denk ik. Vooral wanneer mensen anders blijken te zijn dan dat je dacht, en ik wil alleen maar mensen op mijn bruiloft waar ik echt iets mee heb, logisch ook het is namelijk mijn  (en die van Robert) dag.

Doel 21 – Een housewarming geven 
Afgelopen zaterdag gaf Robert een klein feestje voor zijn vrienden, housewarming genaamd.

Doel 17 – Een canvasdoek bestellen voor in de woonkamer
Yes! Eindelijk hebben we hem een canvasdoek voor in de woonkamer. Helaas moet ik hem nog geheim houden aangezien de foto die daar op staat de foto wordt van onze trouwkaart. Zodra de trouwkaart verstuurd is komt hij in de woonkamer te hangen en dan zal ik er nog een blog over plaatsen.

Zo dat waren een hele hop doelen, maar nog meer doelen te gaan. 

xox Joyce

13 thoughts on “Vorderingen, day zero project

  1. Wauw dat zijn mooie doelen die je hebt bekijkt! Ik ben zóó benieuwd naar jouw trouwjurk, maar het zal vast mooi zijn. Badpakken kunnen tegenwoordig inderdaad mooi zijn, je hebt een mooi exemplaar uitgezocht.

  2. Wauw binnen 15 minuten de stof uitgekozen, doe je snel! 😀 En wat een leuke foto die bij Amstel Live is genomen! 🙂 Leuk om te zien welke doelen je al hebt gehaald! Een badpak vind ik eigenlijk best tof! Die je hebt gekocht (als het diegene is hihi) vind ik erg leuk

  3. Wauw, mooi badpak! En ik ben heel benieuwd naar de stof van je trouwjurk, ik vind het altijd zo leuk om bruidsjurken te bekijken. Fijn ook dat jullie een goede gastouder hebben gevonden!

Leave a Reply

