Weekly photo dump

weekly-photo-dump

Eindelijk heeft mijn wekelijkse foto overzicht een nieuwe naam die ik echt leuk vind! Ik dacht namelijk dat ik origineel was met mijn “lief dagboek”, maar dat bleek niet zo te zijn. Hiermee zal ik ook niet origineel zijn maar ik vind dit wel leuk klinken. Ik ben van de week gelijk aan de slag gegaan met een leuke header voor bij deze “weekly photo dump”. Veel kijk en lees plezier! 

IMG_6545

Maandag ging Aron wennen bij de gastouder, ik ging ondertussen even boodschappen doen en koffie drinken bij mijn mama. Het ging zo goed bij de gastouder dat hij later deze week nog een keertje is geweest gelijk een hele ochtend. Vandaag gaat hij voor weer een half dagje heen. 

IMG_6553

Ook maakte ik afgelopen week deze ketting! Leuk hé? Ik draag eigenlijk nooit sieraden maar vind het wel super leuk om te maken. Ik ga ook zelf de sieraden voor mijn bruiloft maken.

IMG_6592

Woensdag mocht ik een nieuwe telefoon uitkiezen zoals jullie al konden lezen ging ik voor de Samsung note 2! Wauw wat ben ik blij met deze telefoon! En vooral met de batterij van deze telefoon. 

 photo IMG_20130213_144323_zpsd1a1c6e9.jpg

De eerste foto met mijn nieuwe telefoon, Aron en ik gingen papa Robert ophalen van de trein. 

 photo IMG-20130214-WA0003_zps5e655563.jpg

 Donderdag was het valentijnsdag, Aron ging weer naar de gastouder en bij het ophalen kregen Robert en ik dit van hem, lief hé?

 photo 20130215_151942_zpsf7d03cc1.jpg

 En ik bakte “speciaal” voor mijn valentijn een heerlijke red velvet cupcake! 

 photo IMG_20130214_141254_zps9070550c.jpg

Elke jaar met valentijnsdag krijg ik een roosje van mijn moeder. Zo ook dit jaar, ik heb besloten om dit roosje te laten drogen en in de wc te hangen, gewoon leuk! 

 photo 20130215_123138_zps16da8c9f.jpg

 Sinds een lange tijd kreeg ik weer snailmail, deze keer was het super leuk verpakt! 

 photo 20130215_123502_zps4757dba2.jpg

Dit jurkje bekroon ik tot favorietje! Zodra hij uit de wasmachine komt moet hij direct weer aan. En in dit jurkje kan ik goed merken of mijn afvallen werkt. Tot nu toe zit het jurkje elke keer nog wijder. Wel zonde opzich aangezien het een mooi jurkje is!

Aron kreeg bij de welkoop een boekje van Robert zijn collega. Hij ging midden in de winkel even op zijn gemak tractors bekijken haha. 

 photo 20130215_174331_zps06011b83.jpg

We aten een heerlijke ovenschotel, met perziken erdoor! 

 photo 20130215_201149_zps6b42a88f.jpg

 Ook hier kreeg ik een mooi bosje met bloemen, ik word echt blij van bloemen! 

 photo IMG_20130216_095418_zps4f3a08ba.jpg

Zaterdag is sinds kort smoothie dag, super lekker! Robert gaf aan dat hij elke dag wel een smoothie wou, zodat hij tenminste aan zijn dagelijkse hoeveelheid fruit komt. Prima, kan geregeld worden. Dus mocht je nog tips hebben, die zijn welkom! 

 photo IMG_20130216_235922_zps2c0fc022.jpg

Zaterdagmiddag maakte ik wat nieuwe foto’s die ik ga gebruiken op mijn site. Dit is één van de foto’s, wat vinden jullie ervan?

 photo IMG_20130216_235619_zps705dfe29.jpg

En ik kwam weer een leuke foto van Robert en mij tegen op mijn foto camera. 

 photo IMG_20130216_170125_zpsc81da843.jpg

Zaterdag aten wij een heerlijke plaatpizza, de left overs namen we zondag. 

 photo 20130217_111759_zps5b6e7e34.jpg

Zondag gingen we samen met mijn schoonouders naar fontana toe, dit was nog een cadeautje voor mijn verjaardag. Fontana is een bronnenbad net als je bij de veluwsebron hebt bijvoorbeeld maar dan in de provincie Groningen. We hebben lekker in het warme water gelegen, gegeten en zijn een poosje aan het slapen geweest in de stilte ruimte. Uiteindelijk gingen we helemaal zen weer naar huis. 

Q: hoe was jullie week? Hebben jullie net zo genoten als dat ik heb gedaan?

xox Joyce 

12 thoughts on “Weekly photo dump

  1. Wat een leuke foto’s Joyce! Leuk om zo met je mee te kijken in je leven 🙂 Ah wat fijn he dat Aron het zo naar zijn zin heeft bij de gastouder.
    Ik zeg het gewoon nog een keer, je ziet er zo goed uit, wauw in dat blauwe jurkje is echt zichtbaar dat je zo bent afgevallen, echt goed bezig!
    Mm lekker dagje naar Fontana, dat is genieten he!

Leave a Reply

