Pay it forward!

Afgelopen week werd ik twee keer verrast door een pay it forward. Een cadeautje op een onverwacht moment. Onlangs las ik bij Yourdailyintake een leuke oproep dat de eerste 5 lezers die een mailtje stuurden een leuke pay it forward kregen. Super leuk en ik was 1 van de eerste vijf jeej!

Ook op instagram is het een heuse hype en kreeg ik van één van mijn instagram vriendjes een super leuk pakketje, en hij was echt super leuk! Van die van Liliane was ik vergeten een foto te maken maar die van Angelique heb ik wel op de foto gezet.

IMG_6028

Nu ga ik het idee van van yourdailyintake.com overnemen en ik ga de eerste 5 die mij via het contact formulier een berichtje sturen, krijgen van mij leuke post. Wat moet er in het mailtje staan? Je naam + adres gegevens zodat ik jou een iets kan toe zenden. Officieel moet je als je een pay it forward krijgt zelf ook weer wat doorsturen naar anderen, ik hoop dan ook dat de mensen die iets krijgen dit ook doet. Zodat de cirkel door blijft gaan.

Succes! En mocht je nou niet bij de eerste 5 zitten, ik ga dit vaker doen!

xox Joyce 

7 thoughts on “Pay it forward!

Leave a Reply

