De huishoudbeurs

 photo IMG-20130221-WA0009_zpsf658129d.jpg

Afgelopen donderdag ben ik naar de huishoudbeurs geweest. Ik ging samen met mijn moeder heen, ik zou in eerste instantie met mijn zus gaan maar haar zwangerschap loopt niet helemaal lekker op dit moment. Gelukkig kon mijn moeder met mij mee en genoten we samen van een leuke dag samen. We hadden vip kaarten begonnen de beurs dus met een heerlijke voetmassage. Een goede uitkomst voor iemand met een voetblessure. Daarna kregen we een lunch en gingen we snel de beurs op.

huishoudbeurs

En wat kocht ik allemaal? 1.) Seneo koffiepad, ik kocht twee zakjes van 1 euro per stuk en kreeg daarbij nog een zakje lungo. Een koopje dus! 2.) Een sushi pakket, volgende week wil ik het gaan uitproberen ben benieuwd of ik het kan haha! 3.) Schoonmaakmiddelen 3 voor 3 euro, dit was de beste aanbieding in deze categorie. Bij vele anderen betaalde je 5 euro voor 3. In onze goodiebag zat het setje van robijn, ruikt super lekker! 4.) Therme showergel en deo, ik kreeg voor mijn verjaardag van Marije een therme pakketje die helaas al bijna op is. Dus ik vulde hem aan. 5.) Op dit plaatje allemaal kleine goodies die in onze goodiebag zat.

huishoudbeurs1

1.) Ik kocht voor Aron een setje van woezel en pip en een prentenboek van Dikkie Dik (jeeej!) Ook kocht ik van goodies een bus met snoepjes en een sqeezer. Goodies zijn snoepjes en andere tussendoortjes voor kinderen zonder geur,kleur en smaakstoffen. 2.) Bij een aantal stands kon je tijdschriften krijgen, super leuk. Kan ik de komende tijd wel mee vooruit. 3.) Bugles! Lekker, ik kocht dit setje om de heks’nkaas aangezien dit een goede aanbieding was. Voor dit setje betaalde ik 3 euro. 4.) Scentchips super lekkere wax voor in mijn brandertje, ik zal hier binnenkort nog over bloggen. 5.) Ik kocht deze mooi loafers met studs, en heb een foldertje meegenomen.Ik betaalde voor 1 paar 15 euro mocht je 2 paar willen betaal je 25 euro. Ze lopen trouwnes heerlijk, ik heb ze direct aangedaan haha!

 photo 20130221_152509_zps9523a8f0.jpg

Bij de hans anders stand ging ik wat verschillende brillen passen. Ik koos uiteindelijk eentje uit die ik van de week in Veendam kan bestellen en ophalen. Het is een andere als op de foto zodra ik hem binnen heb zal ik hem laten zien.

 photo IMG-20130221-WA0004_zpsa134de8a.jpg

Ik eindig met deze foto van mama en ik. Dit is de eerste foto waarop je kunt zien dat mijn mama en ik zoveel op  elkaar lijken. Grappig om te zien 🙂 We hadden trouwens een poeder op die ik ook gekocht heb. Super fijne poeder.

Q: Zijn jullie ook naar de huishoudbeurs geweest? En hebben jullie nog leuke dingen gekocht?

xox Joyce 

14 thoughts on “De huishoudbeurs

  1. Ik ben dit jaar jammer genoeg niet geweest. Kwam helaas zo uit met de studie en Mek zijn werk, maar volgend jaar wil ik zeker weten weer heen! Dat Dikkie Dik boek is trouwens echt SUPER, heeft Owen ook en hij heeft er mega veel plezier van. Alleen al de buitenkant, waar Dikkie Dik aldus Owen “omhoog, omlaag, omhoog, omlaag” gaat. Veel plezier met je leuke koopjes!

  2. ohh die loafers, ik heb die helemaal niet gezien?? welke hal stonden die dan.’? balen, ben namelijk al een tijdje op zoek naar zo’n schoentjes!! mja helaas pindakaas..
    ben zelf ook naar de huishoudbeurs geweest op donderdag ook samen met mijn mama!! en dat sushi pakket gaat hier komende week ook gebruikt worden, hmmmmm sushii ❤

    xx

  3. Ah wat ziet dat er super leuk en gezellig uit! Ik had eigenlijk ook wel willen gaan maar ik kon deze dagen helaas niet. Echt hele leuke goodies heb je bij elkaar zeg hihih! En wat een leuke moeder heb je, zie wel goed dat jullie moeder-dochter zijn hoor 🙂

  4. mooi geschreven was een leuke dag, heb genoten
    en ook mijn tafel was goed gevuld en bijna alles aan yvette gegeven was ook eigenlijk haar dag

    liefs mama

  5. Jullie lijken zeker opelkaar! Leuk om te zien. Leuke dingen heb je allemaal! Hoe gaat het nu met je zus?

    Vind het zo jammer dat ik niet kon gaan i.v.m overgeven had ook de Kikkertas al betaald maar kon hem niet meer ophalen heb hem aan iemand gegeven alleen die kon hem niet uitprinten zo jammer.

    Leuk blogje heb je er van gemaakt!!

Leave a Reply

