Recept | Smoothie

Sinds een paar weekjes drinken Robert en ik elke week een smoothie super lekker! Inmiddels hebben we het zover dat we elke avond een smoothie drinken zodat Robert zijn dagelijkse portie fruit binnen krijgt. Tot nu toe hebben we elke dag een andere smoothie geprobeerd maar is dit onze favoriete smaak.

Wat ben je nodig?

IMG_5953

  • Aardbeien 5 stuks
  • Een hele mango in stukjes gemaakt
  • Een scheutje verse sinaasappelsap
  • Een scheutje granaatappelsap

IMG_5958

We hadden uiteindelijk alledrie ons glas leeg,

xox JoyceΒ 

14 thoughts on “Recept | Smoothie

  1. mmm ik ben ook dol op smoothies! Ik heb periodes waarin ik ook dagelijks smoothies maak zo lekker! Momenteel doe ik het wat minder maar je brengt me wel op ideetjes πŸ™‚
    Lekker recept dit! Wat handig is, is om diepvries fruit te gebruiken, dat verkopen ze bij de appie, dat zijn doosjes met ingevroren stukjes mango, maar ook aarbeien, besjes en ander rood fruit. Heerlijk en makkelijk voor in smoothies want het blijft heel lang goed in de vriezer en het is ook goedkoper als vers fruit πŸ™‚

  2. Ahh lekker. Ik maak ook iedere dag een mega smoothie en vaak ook nog sapjes uit mijn juicer. Alleen de kindjes wagen zich er nog niet aan, maar die krijgen zo ook wel genoeg fruit binnen :).

  3. En volgens mij is het nog eens een heel handige manier om kinderen aan hun dagelijkse portie fruit te laten komen, zelfs als ze niet alles even lekker vinden! πŸ™‚

Leave a Reply

