Tag | Hoe kijk jij als je

Heel af en toe plaats ik een tag online. Zo ook vandaag, al een hele tijd terug kwam ik de tag “hoe kijk jij als je…” tegen. Een tag die je beantwoord doormiddel van foto’s. Die moet ik natuurlijk even uitproberen.

IMG_6195

 

Hoe kijkt jij als je….Hey hoi!

IMG_6198

Hoe kijkt jij als je….Kom maar op! 

IMG_6200

Hoe kijkt jij als je….ssst, niet doorvertellen!

IMG_6201

Hoe kijkt jij als je….Hahahahaha!

IMG_6203

Hoe kijkt jij als je….Oef! Dat stinkt.

IMG_6204

Hoe kijkt jij als je….Begin de dag met een lach.

IMG_6209

Hoe kijkt jij als je….YAY! Gewonnen!

IMG_6211

Hoe kijkt jij als je….Nanananana

Ik vind hem leuk geworden! Wil jij deze tag ook overnemen? Laat dan even weten in comment dan ik ook die van jou bekijken.

xox Joyce 

23 thoughts on “Tag | Hoe kijk jij als je

    • Aa leuk! Volgens mij had ik hem ook bij jou weg, of bij Rachel! Haha hij is echt leuk, ook om na die tijd alle foto’s te bekijken haha!

Leave a Reply

