What made me smile

Langzamerhand begint het geluk me weer toe te lachen. Ik geniet weer met de volle 200% van mijn gezin. Durf de toekomst weer met een glimlach tegemoet te gaan. Maar wat maakte mij de afgelopen week zo lachen?

  • Aron, waaraan ik zie dat hij geniet van mij. Van zijn mama die weer de gezellige mama is die ze was. 
  • Alle lieve comments op mijn blog’s, vooral die over mijn zwangerschap.
  • Eindelijk weten wat voor werk ik wil gaan doen, en daarop gelijk bezig ben gegaan met uitzoeken van mijn mogelijkheden.
  • 15 maart, intake om mijn opleiding af te maken. Gelukkig wel op een andere school, waar de docenten hopelijk wel weten wat ze doen.
  • Knuffelmomentjes met men-to-be Robert.
  • Lieve berichtjes, van lieve vriendinnetjes!
  • Nieuwe mensen ontmoeten, en daar leuke tijden mee hebben.
  • Lekker eten
  • Hardlopen met het eerste voorjaarszonnetje
  • Verse muntthee met honing

Waar werden jullie afgelopen week vrolijk van?

xoxJoyce

11 thoughts on “What made me smile

  1. Wat fijn dat je je zoveel beter voelt, dat verdien je 🙂
    Ik zie mijn vriendje die aan de andere kant van het land studeert deze week extra vaak, dat maakt me zeker blij!

  2. Ah wat een super leuk positief lijstje! Wat fijn dat je je al stukjes beter voelt en een gezelligere mama kan zijn. Spannend joh de intake van je opleiding maar dat gaat helemal goed komen Joyce!

  3. Fijn dat je jezelf nu weer beter voelt, en terecht! Je mag er zijn! Waar ik vrolijk van word? Ik word vrolijk van de periode die er nu aan komt, ik woon nu een maand of 6 op mijzelf, en het gaat steeds beter. Ik voelde eerst echt zo’n sleur omdat school niet leuk was, werk niet mee zat en stage ook niet je-van-het was.. Maar gelukkig heb ik lieve vrienden, een geweldig vriendje, lieve diertjes, een blog en veel blogvrienden! Positivisme!

  4. Fijn om te lezen dat je je weer een stuk beterder voelt! Mooie dingen heb je opgeschreven. Ik heb vooral genoten van mijn broer die gister langskwam (ik zie hem veel te weinig!) het lekkere zonnetje, en het lekkere kopje thee dat ik nu aan het drinken ben hihi

  5. Super dat je je wat beter voelt. Ik word blij van jou lijstje. En van het zonnetje, en kopjes thee, lekker bloggen en leuke dingen met m’n hubby doen.

  6. Fijn dat je je weer wat beter voelt. Ik ben ontzettend blij geworden van de zon de afgelopen dagen. Jammer dat we er ook weer voor een tijdje afscheid van moeten nemen… 😦

  7. Wat heerlijk dat je jezelf weer bent aan het worden, en dat er weer zo veel dingen zijn waar je van geniet.
    Deze week genoot ik van het nieuwe ezeltje op de kinderboerderij waar ik werk…

    Oja en nieuwe mensen ontmoeten dat ga je dus nog doen want wij gaan elkaar ook ontmoeten bij de bloggers avond van Sostrene Grene.

Leave a Reply

