Later als ik groot ben

Later als ik groot ben wordt ik danseres of juf! Dat is wat ik altijd zei, volgens mij heb ik zelfs een periode gezegd dat ik zangeres wou worden hoe ik daar bij kwam? Volgens mij kon ik als klein meisje heel goed zingen haha! Inmiddels vind ik mezelf al heel groot en is geen één van mijn dromen uitgekomen. Ik volg een opleiding tot sociaal agogisch werker, ben een jonge moeder en ga dit jaar trouwen. Ooh wacht! 1 van mijn dromen klopt wel, ik wou/wil jong trouwen.

Ik droomde van een bruiloft, waarin ik een prinsesje was een dag waarin ik in super mooie jurk droeg en ik leek op een sprookjesprinses. Voor mijn gevoel weinig veranderd want ik roep nog steeds dat ik die dag een prinses wil zijn met een kroontje op en mijn droomprins(sen) aan mijn zijde.

IMG_6376

 

Inmiddels vind ik mezelf al heel groot en heb ik nog niks van mijn lijstje bereikt. Op 28 juni ga ik één van mijn wensen laten uitkomen en trouw ik met Robert, inclusief kroontje! Ook het juf worden zit nog in mijn hoofd. Misschien wordt ik niet een echte juf, maar bijvoorbeeld een hulpjuf. Momenteel ben ik er veel mee bezig wat ik nou echt wil, wil ik de kinderopvang in? Nee! Ik wil juf worden!

xox Joyce

7 thoughts on “Later als ik groot ben

  1. Goed dat je je dromen volgt, geloven in jezelf en je dromen is belangrijk! Ben zo benieuwd naar je jurk op de belangrijke dag, nog 4 maandjes geduld haha..

Leave a Reply

