Waarom verdient mijn moeder een bosje bloemen + win

Afbeelding 5

Waarom verdient mijn moeder een bosje bloemen? Mijn moeder heeft vanaf de geboorte van Aron bijna dagelijks opgepast, zodat Robert en ik onze opleiding kunnen afmaken. Ook hoef ik maar te bellen of ze staat er voor ons, super dus! Ook heeft mijn moeder vaak geholpen door even ons huis schoon te maken, hier kwam ik zelf niet aan toe. Maar het aller belangrijkste, ze heeft altijd een luisterend oor, ik kan haar altijd bellen.  (als ze haar telefoon opneemt haha!)  Ik zou nog 100 redenen kunnen bedenken waarom mijn moeder een bosje bloemen verdient, maar dan wordt het zo’n lange blog. Mijn moeder heeft (samen met mijn vader) mij gevormd tot wie ik nu ben en mij op de wereld gezet.

Nu is het niet altijd mogelijk om naar de winkel te gaan voor een leuk boeketje bloemen, en is het soms ook fijn om een bosje bloemen vanuit huis te kunnen versturen. bloemenzaak.nl is een online bloemenwinkel waar je de leukste boeketten kunt bestellen en laten bezorgen. Je hebt bijvoorbeeld super mooie boeketten met gerbera’s , in allerlei kleuren zijn ze te bestellen. Ook kun je boeketten bestellen voor speciale gelegenheden  zoals, verjaardagen en ziekte. Wat ik zelf heel leuk vind is dat je er een cadeaupakketten kunt bestellen, hier zit een boektje bloemen en een leuk cadeau bij. Zo zag ik een leuk cadeaupakket voor een bruiloft , (stille hint lieve lezers haha!).

Winnen?

In samenwerking met de bloemenzaak.nl mag ik twee boeketjes bloemen weggeven. Wat moet je hiervoor doen? Ik ga er deze keer een andere draai aangeven, namelijk:

Waarom verdient jouw moeder een boeketje bloemen? De leukste, meeste ontroerende, grappigste, speciaalste twee inzendingen worden uitgekozen en krijgen van mij een mail met verdere uitleg. 

Laat je antwoord achter in een comment of als het te persoonlijk is mag het ook gemaild worden naar info@mamajoyce.nl

xox Joyce 

19 thoughts on “Waarom verdient mijn moeder een bosje bloemen + win

  1. Oke, nu doe ik toch maar eens mee ;-)!

    Mijn moeder verdient een bosje bloemen omdat ze de liefste is die ik ken en altijd voor mijn gezin klaar staat. Naast wat ze allemaal voor mij doet (want dan ben ik nog wel ff bezig) geeft ze Jeadie net zo veel liefde en aandacht als Owen, wat ik erg bijzonder en heel fijn vindt!

  2. Mijn moeder verdient een bosje bloemen omdat ze wel een beetje aanmoediging kan gebruiken! Ze is sinds vorig jaar werkloos en is super druk geweest met solliciteren en naar gesprekken gaan. Omdat er ontzettend weinig banen in haar vakgebied zijn, is het haar toch nog niet gelukt on een leuke nieuwe baan te vinden.
    Ondertussen doet ze bij meerdere organisaties vrijwilligerswerk om toch een beetje bezig te blijven en daarnaast staat ze ook nog altijd voor mijn broertje en mij klaar. Kortom; mijn mama is de leukste, liefste, mooiste mama die ik me kan wensen! 🙂

  3. Wat leuk zeg !

    Waarom verdient mijn moeder nu een bloemmetje ? Omdat ze onwijs hard werkt voor haar gezin. En met 4 meiden (25) (22) (12) en (5) Dat niet altijd even makkelijk is geweest. 😉

    Nou wonen de oudste twee niet meer thuis maar de jongste 2 wel waarvan nummer 12 midden in de puberteit terecht is gekomen en dat is soms onwijs gezellig … Whaha Dus ik doe namens haar mee voor mijn mama, Om haar puberbuien een beetje goed te maken

  4. Leuke actie! Mijn moeder verdient zeker een bosje bloemen. Ze heeft altijd voor mij en mijn broertje klaargestaan en een luisterend oor geboden, zelfs in tijden dat mijn vader ziek was en zij dus eigenlijk zelf al veel zorgen aan haar hoofd had. Nu mijn vader er niet meer is, vind ik het heel bijzonder hoe sterk ze en doorgaat met haar leven.
    Zo, zwaar verhaal zo op de woensdagmorgen

  5. Wat een super leuke actie! Jou moeder verdient inderdaad echt een bloemetje!
    Mijn moeder ook hoor!
    Ik ben een tijd geleden uit huis gegeaan. En hoewel mijn moeder zegt dat ze er niet zo mee zit weet ik zeker dat ze het wel echt erg vind. Ik was haar enige dochter. We konden altijd gezellig praten, thee drinken en ze leende altijd alles van mij. Ze moet nu al mijn spullen, maar het belngrijkste, mij missen!
    Ik prober natuurlijk zo vaak mogelijk lang te gaan maar ik woon meer dan een uur van mijn ouders af, dus dit is ook niet altijd even makkelijk.. een bloemtje zou dan heel leuk zijn! 🙂

  6. Mijn moeder verdient absoluut een bosje bloemen omdat ze de liefste moeder op aarde is. Ze heeft een hele zware periode achter de rug waar ze veel hulp van buitenaf voor heeft moeten hebben. Ze heeft er alles aangedaan om alles weer op te pakken en de beste moeder te blijven ondanks de rugzak die ze draagt. Mijn moeder staat altijd voor me klaar en ik bewonder haar kracht en optimisme. Ze verdient het om verwend te worden omdat ze eerst aan de hele wereld denkt, en later komt zij zelf een keer aan de beurt. Ze mag meer aan zichzelf denken vind ik!

  7. Mijn moeder verdient een bosje bloemen omdat ze altijd voor me klaar heeft gestaan en nog! Ziekenhuis in ziekenhuis uit, tot op de dag van vandaag gaat mijn moeder met me mee. Als ik een moeilijke dag ben hang ik met haar aan de telefoon, soms uren. Dan praat ze mij er door heen, zet ze alles weer met mij op een rijtje of praat ze mij weer rustig. Mijn moeder krijgt wat te voortduren met mij. Ook op mijn slechte moment wanneer ik niet altijd even vrolijk en aardig ben, staat zij er voor mij klaar. Zonder mijn moeder zou ik niet zijn geweest waar ik nu ben. Daarom ben ik zo trots op mijn moeder en verdient zij zeker een mooi bosje bloemen. (Stiekem zijn ze dan ook voor mijn papa, net zo’n kanjer!)

  8. Mijn moeder verdient een bloemetje omdat zo sowieso altijd voor ons klaar staat maar vooral toen ik ziek werd.
    Desondanks ik al heel wat jaren samenwoon / getrouwd ben / een eigen gezin heb heeft ze direct zorgverlof opgenomen om mijn man en kind te ontlasten waar ze kon en om ons gezin te ondersteunen.
    Weken heb ik plat moeten liggen en al die weken stond ze voor ons klaar en heeft ze geholpen waar ze kon. Daar ben ik haar erg dankbaar voor maar ik heb haar er nog nooit echt voor bedankt.

    Mijn moeder is een zorgzaam type, ik kan talloze momenten opnoemen waarvoor ze een bloemetje verdient.

    (Vorige week ging ik met mijn dochter bloemen kopen, toen mijn moeder op visite kwam vroeg ze aan mijn dochter (als grapje) of ze ook bloemetjes voor oma had gekocht. M’n dochter zei dat we dat vergeten waren dus hoe leuk zou het zijn als we nu alsnog een bloemetje aan oma kunnen geven!)

  9. Mijn moeder verdient een bosje bloemen omdat ze de sterkte vrouw is die ik ken. We hebben het in ons gezin al jaren heel erg moeilijk door dat één van mijn zussen alles behalve gemakkelijk is en mijn moeder heeft altijd alles opgevangen. Ze zorgde dat het gezin bleef functioneren, deed het huis, de tuin, haar werk, een opleiding en probeerde het beste van alles te maken met een enorme dosis positiviteit. Ze was er ondanks deze moeilijkheden ook voor mij wanneer ik haar nodig had, en eigenlijk gewoon voor iedereen die haar zocht. Op dit moment is de koek een beetje op bij haar, en zit ze er na jaren lang haar hoofd omhoog gehouden te hebben er toch doorheen, en daarom verdient ze een bloemetje. Om haar te laten weten dat ik trots op haar ben, haar altijd zal steunen en omdat ze de beste mamma ever is. ❤

  10. Ik herken het verhaal van Suzanne heel erg….

    Mijn mama verdiend een bloemetje omdat ze er altijd voor me was toen ik nog thuis woonde, ook ik heb een hele tijd gehad dat ik van ziekenhuis naar ziekenhuis moest. Behandeling hier en daar enz… Ze ging ook altijd met me mee, moest ik weer eens naar het UWV was zij mij steun en toeverlaat. Ze was er gewoon altijd of ik me nu goed voelde of heel ziek was… Nu zien we elkaar niet vaak omdat er best een afstand is tussen ons, maar heb ik haar nodig of gewoon even gezellig kletsen kan ik haar gewoon bellen. Heb haar zelfs wel eens midden in de nacht wakker gebeld omdat ik in paniek was omdat ik zo vreselijk aanhet overgeven was dat ik bloed overgaf… En zelfs dan maakte ze me rustig.. Dus door al deze dingen heeft ze echt wel een bloemetje verdiend.

  11. Wat leuk!Iedereen wordt toch blij van een bloemetje.

    Mijn moeder verdient een bloemetje omdat ze momenteel 2/3 keer in de week naar mij toe komt (50km enkele reis). Mijn moeder verdient een bloemetje omdat ze momenteel 2/3 keer in de week naar mij toe komt (50km enkele reis). ia geopereerd. Door dat ik niet mag tillen, kan ik mijn zoontje van 7 maanden ook niet verzorgen.
    Ze helpt dan niet alleen met mijn zoontje, maar ook mijn huishouden, boodschappen enz. Niet alle dagen is ze continu hier, mijn zoontje gaat ook geregeld daar logeren nu. (En mijn vuile was gaat dan mee en komt schoon en gevouwen terug.)

    nu had ik al bloemetjes voor haar gekocht, ze stonden in het plastic klaar. Maar toen ik s ochtends om half 8 beneden kwam, had ze ze al in een vaas gezet….
    Te fragiel om de reis naar huis te overleven, kreeg ik spontaan bloemen van haar 😉

    Tijd voor een bosje bloemen voor haarzelf dus!

  12. He mijn tekst staat er niet helemaal.
    Ik heb dus totaal onverwacht onlangs een spoed hernia operatie gehad, waardoor ik weken/maanden weinig of niets mag tillen. Ook mijn zoontje van 7 maanden niet..

  13. Omdat ik als enigste dochter nu vijf maanden in het buitenland zit en zij mij moet missen! En ook al weet ik dat ze het echt niks vind ze mij wel onwijs steunt en met alles helpt, ook met alle dingen die ik niet kan regelen nu ik hier ben.
    Daarnaast stuurt ze mij pakketjes met wat ik ben vergeten of wat hier niet te krijgen is en ik zou graag iets terug willen doen!
    Kort en krachtig zeg maar 😉

  14. Mijn moeder verdient een bosje bloemen omdat ze altijd voor ons klaar staat, hoe moeilijk ze het zelf ook heeft. Mijn ouders zijn gescheiden en daar heeft ze het nu nog moeilijk mee. Ze heeft een nieuw huis gevonden en compleet opgeknapt. Ze werkt fulltime, kookt ‘s avonds nog voor ons en staat altijd voor ons klaar. Ze is chronisch ziek en heeft van de zomer een paar weken in het ziekenhuis gelegen. Wij verbleven toen bij mijn vader en zelfs vanuit het ziekenhuis was ze constant met ons bezig, of het wel goed ging en dergelijke. Ik laat niet altijd blijken dat ik veel van haar hou, terwijl ik dat wel heel veel doe.

  15. Ow wat een leuke actie en mooi verhaal waarom ju moeder dit mag.

    Mijn moeder verdiend een bloemetje omdat ze een heel zwaar jaar heeft gehad. Het begon vorig jaar met de constatering dat mijn oma nu echt heel hard achter uit gaat. Het is haar moeder en hoe wel elke oudere dame dit te gemoed gaat is dit niet leuk. In maart kreeg mijn moeder een standaard borst controle omdat ze de 50 gepasseerd was. Deze controle bleek niet de uitslag te geven die mijn moeder gehoopt had want er was nader onderzoek nodig. Onderzoek die de bliksem aan de heldere lucht was want er bleek een kwaad aardig gezwel in haar borst te zitten. Deze zou met een operatie verwijderd kunnen worden, maar na de operatie kwam er opnieuw een tegenslag omdat er toch bestraling en chemo nodig bleek te zijn. Deze zou precies in de vakantie van mijn ouders plaats vinden, want dat kon er ook nog wel bij. Deze werd toen van 3 weken naar 1 week verkleind zodat ze toch even weg konden. Een half jaar vol ziek zijn, geen smaak, haar uitval en nog meer drama vond er plaats toen mijn moeder begin december klaar was. Nog geen dag klaar toen mijn oom belde dat zijn vrouw de schoonzus van mijn moeder, gevallen was op het schip waar ze werkte en een gebroken rug heeft en ook haar heup bleef niet bespaard. Opnieuw tranen en een tegenslag in het leven van mijn moeder.

    Nu in 2013 besef ik dat ik niet altijd er geweest ben voor mijn moeder omdat ik niet met mijn emoties kon omgaan. Ik wou dat ik dat meer was geweest en had het graag over gedaan. Een bloemetje zou in elk geval een beetje mijn teleurstelling in mij zelf goed maken en mijn moeder laten stralen. (Want zij heeft nooit gezegd dat ik er niet voor haar was!!)

  16. Oh wat leuk zeg!

    Mijn moeder verdiend zeker een bloemetje… Ze staat altijd voor me klaar en niets is haar teveel. Ik heb de laatste jaren een erg mooie band met mijn moeder gekregen waardoor ik nu erg close met haar ben..

    Ze heeft het erg moeilijk met haar ouders en heeft al jaren allerlei pijntjes waardoor ze sommige dingen niet meer goed kan. Ik zou haar eens vaker moeten bedanken voor alles en dit zou ik mooi kunnen doen met een bloemetje.

  17. Joehoe!

    Nou ik kan gewoon niet zonder mijn mamsie! Ben net heel erg ziek geweest (griep en longontsteking) en dan komt ze gewoon elke dag even 25 km heen en weer terug met de auto om te koken, om voor Nien te zorgen, om mij te wassen of te douchen, om me naar de huisarts te brengen etc.

    Normaal gesproken (als ik niet ziek ben) dan past ze op onze dochter op de adv dagen van school, dan gaat ze met haar naar de Eteling of pikken ze een filmpje.

    En weet je, ze is nu 62 en laatst heeft ze en een smartphone en een Tablet aangeschaft! Ze facebooked er op los maar belt me ook helemaal in paniek op als er iets niet gaat zoals gedacht met die “rotapparaten”

    Ze is er een uit duizenden, kan er heerlijk mee lachen, kletsen en ook flink huilen want het gemis van haar allergrootste liefde nu 5 jaar geleden dat heeft een flinke kras op het hart veroorzaakt. Daar komt steeds een korstje op en regelmatig komt dat korstje eraf en dan bloedt de wond weer flink.
    Dan zijn we er om haar op te vangen, te steunen en te koesteren zoals zij dat ook bij ons doet!

    xxxxxxxxxxxSacha

Leave a Reply

