Review | Rimmel apocalips

 photo IMG_6891_zps98f6d7b7.jpg

 

De Rimmel Apocalips, mijn nieuwe liefde qua lipgloss/lipstick. Rimmel apocalips lip lacquer heeft de intense kleur van een lipstick met de glos van een lipgloss. In Nederland kun je 7 kleuren krijgen:

100 – Phenomenon
101 – Celestial
303 – Apocaliptic
400 – Big Bang
500 – Stellar
601 – Light Year
701 Stargazer

Zelf heb ik één kleur in mijn beauty stash zitten namelijk de apocaliptic. Dit is een fuchsiaroze kleur. Binnenkort wil ik de PEhnomenon en de stargazer ook nog graag aanschaffen. Dit omdat het hele neutrale kleuren zijn. Voor nu houdt ik het bij de apocaliptic.

 photo IMG_6910_zps82637609.jpg

Maar wat vind ik er nou van? De rimmel apocalips heeft een mooie intense kleur en blijft goed zitten. Zelfs wanneer je drinkt verdwijnt hij niet in zijn geheel. Wel laat hij af op je glas maar dit gebeurd bij veel lip producten dus hierop reken ik hem niet af. Het is een mooie dikke lipgloss/lipstick en je brengt hem makkelijk aan.

De Rimmel apocalips kan je kopen bij de meeste drogisterijen en kost 10,99 per stuk.

Q: Hebben jullie de Rimmel apocalips al in huis? En wat vinden jullie ervan? 

xox Joyce

 

9 thoughts on “Review | Rimmel apocalips

Leave a Reply

