Vrijdag trouwdag #2 – make-up inspiratie

Het aftellen is begonnen, ook al duurt het nog best lang. Over 15 weken zal ik trouwen met de liefde van mijn leven, de vader van mijn zoon. De grootste punten zijn geregeld maar nu is het tijd voor de kleine dingen. Een kapsel, een make up look en natuurlijk een mooi boektjes bloemen. De komende vrijdagen (lees 15!) Wil ik elke week bloggen over onze trouwdag. Over leuke inspiratie dingetjes, onze trouwkaart en nog veel meer.

Deze week wederom een inspiratie blogje, ditmaal over mijn make-up. Op de bruiloft ga ik mijn eigen make-up doen.  Hiervoor heb ik pinterest weer  afgestruind  naar leuke make-up looks. Ook deze week geldt weer dat ik nog niks heb besloten. Dus het is pure inspiratie.

Wat ben ik dankbaar voor Pinterest, alles wat ik tot nu toe moest verzinnen is mij gelukt dankzij pinterest. Zoals je op de bovenstaande foto’s kunt zien ga ik voor een neutrale make-up look. Binnenkort ga ik naar Groningen om een speciaal setjes met bruids make-up in te slaan, make-up waarvan ik zeker weet dat het er de hele dag goed op blijft zitten.

xox Bride to be Joyce 

18 thoughts on “Vrijdag trouwdag #2 – make-up inspiratie

  1. Gefeliciteerd met jullie aankomende huwelijk. Ik ga ook trouwen dit jaar maar pas in december. Je hebt mooie looks uitgezocht! Ik vind vooral de 4e erg mooi. Ik dat plaatje bewaren voor als ik mijn proef make-up laat doen.

  2. Wat een mooie voorbeeldfoto’s! Zelf ben ik visagist ook en doe ik bruidsvisagie, dat zijn zulke leuke opdrachten. Jammer dat je zo ver weg woont anders had ik je heel graag willen opmaken! 🙂

  3. Pinterest is echt een geweldige website! Ik kan me er uren en uren vermaken, vaak gaat de tijd zo voorbij en denk ik ooo.. nu al een uur later? Look 4&5 vind ik heel erg mooi! 🙂 Wat gaaf ook dat je je eigen make-up gaat doen! Ik ben benieuwd 😀

Leave a Reply

