Winnen | Armbandje Jewelry by Joyce

winnen

Zoals jullie inmiddels wel gezien hebben maak ik zelf armbandjes. Nu wil ik dit graag met jullie delen en daarom geef ik er weg! Je mag zelf bepalen welke je wilt hebben, of ik maak een unieke armband voor je.

Maar wat moet je doen om te kunnen winnen?

1. Like mamajoyce.nl op facebook.
2. Like Jewelry by Joyce op facebook.
3. Volg mamajoyce.nl op bloglovin’
4. Like dit bericht op bloglovin’
5. Laat een comment achter waarin je verteld dat je meedoet.

Extra kans maken?

1. Volg mamajoycenl op twitter. (+1)
2. Plaats het volgende bericht op twitter: “Ik maak kans op een uniek armbandje van Jewelrybyjoyce @mamajoycenl kijk snel op http://www.mamajoyce.nl.” (+1)

Zorg dat je een geldige email adres invult zodat ik je kan bereiken wanneer je wint. Vermeld ook even in de reactie wat je gedaan hebt om te winnen.

De winactie loopt van 3 april tot en met 10 april 23.59. 11 april ontvangen de winnaars een mailtje van mij. 

xox Joyce 

 Ps. als je één van de verplichte criteria;s niet kunt doen vermeld dit even je mag alsnog meedoen! 

 

12 thoughts on “Winnen | Armbandje Jewelry by Joyce

  1. hii Joyce, superleuke winactie!!
    ik doe graag mee en ik heb alle ‘voorwaarden’ gedaan ook de extra’s.
    succes voor iedereen die mee doet!!

    xx

Leave a Reply

