(p)inspiratie – In a Jar

Vandaag tijd voor een boel (p) inspiratie, in mijn Sostrene Grene shoplog liet ik al een jar zien. Wat ik hier mee ga doen weet ik nog steeds niet. Wat ik wel weet is dat je er super veel mee kan. En mijn lievelingssite pinterest maakt het nog leuker.

Taart in een jar, super leuk en origineel voor bijvoorbeeld een high tea.
Super handig, dit ideetje ga ik onthouden voor de bruiloft, al decoratie. Waxine lichtje erin 🙂
Super leuk idee, alleen van elke vakantie? Dan wordt ons iniminihuisje wel heel klein en vol!
Super handig, als je weinig tijd hebt kun je maaltijd voorbereiden en klaar zetten in jars, dit is lucht dicht en hierdoor blijven producten langer vers. Goede tip al zeg ik het zelf.
Binnenkort komt er een low budget DIY zeep online, die je dus super handig kunt bewaren in een jar. Ziet er ook nog eens super leuk uit.

Wat vinden jullie van de Jar hype?

xox Joyce

11 thoughts on “(p)inspiratie – In a Jar

  1. Wat super leuk al die inspiratie, ik hou er van :)! Zelf heb ik voor kerstmis een verwenpot gemaakt (pampering in a jar) met allemaal leuke dingen voor mijn vriendinnen en familie!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog. Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen die je afgelopen week geschreven hebt, inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch! Ik zou het leuk vinden als je mee zou doen!

    Liefs Rosie

Leave a Reply

