Webshop | Jewelry by Joyce!

Het hele weekend ben ik aan het knutselen geweest met een webshop. Verkopen via facebook vind ik namelijk maar niks. Zo onoverzichtelijk. Inmiddels is het gelukt om een webshop in elkaar te zetten, dit was overigens erg makkelijk. (tot mijn verbazing). Ik ben zelf ook aardig trots op het resultaat!

Deze webshop is te vinden onder de link: jewelrybyjoyce.mamajoyce.nl. Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden.

Bij een opening hoort een leuke actie en daarom hoef je de komende week geen verzendkosten te betalen bij je bestelling. Deze actie loopt tot en met 15 april! Bij mijn webshop kun je ook je eigen armbandje samenstellen mail voor de mogelijkheden naar: Sieraden@mamajoyce.nl

xoxJoyce

15 thoughts on “Webshop | Jewelry by Joyce!

  1. Mooi gedaan, en idd facebook is wat dit betreft niet overzichtelijk, ik heb je website opgeslagen en ga zeker een keer een bestelling doen.

Leave a Reply

