Persoonlijk berichtje

Lieve lezers, het is alweer enige tijd geleden dat ik jullie op de hoogte bracht van hoe het hier gaat in huize N-to-be. Dus ik dacht laat ik vandaag eens een verhaal gaan vertellen. Het gaat goed! Op een beetje keelpijn e.d. na gaat het goed. Ik zit weer lekker in mijn vel en ik geniet. Magische worden, genieten!

Robert heeft momenteel een tentamen week en is dus mega druk met leren. Morgen nog 1 en dan is hij weer klaar voor een hele periode. En WAUW wat ben ik trots op hem. Want elke keer komt hij weer met het gevoel thuis “dat hij wel een voldoende heeft” en dit klopt ook nog elke keer.

Met mij gaat het ook echt goed, ik doe weer leuke dingen. Neem weer tijd voor mijn vriendinnen maar bovenal ik geniet met 200% van mijn gezin. Mijn trots, mijn geluk! Ik ben blij dat ik weer lekkerder in mijn vel zit en mijn gezin de aandacht en liefde kan geven die ze verdienen.

Met Aron gaat het ook goed, een grotere peuter kan ik me niet voorstellen. Ik geniet van de manier waarop Aron nu tegen ons praat, hele gesprekken kunnen we al voeren. Ik ga een paar leuke uitspraken voor jullie opschrijven:

  • Aron wil wat lekker: “Mama? Heb jij wat lekkers voor je?” Tuurlijk Aron, mama mag altijd wat lekkers.
  • Robert en ik komen er niet uit wat we gaan eten waarop Aron reageert: ” Aardbeien soep!” Hij bedoeld vast een overheerlijke aardbeien smoothie hihi
  • Aron krijgt een krentenbol waarop ik niks heb gesmeerd. “mama? moeten nog rozijntjes in” Het zelfde gebeurd met de wraps.
  • “Aron is jarig!!!” Nee Aron je bent niet jarig, want er is geen taart, er hangen geen slingers en ballonen. “Papa Rooobert, Aron is niet jarig, we hebben geen taart meegenomeggg”

Ik zal ze gaan bijhouden, want als ik het zo terug lees is het echt grappig! Helemaal als je Aron zijn hoofd erbij ziet (voor de mensen die Aron wel eens live hebben gezien snappen mij).

Nou dit was mijn update, hoe gaat het met jullie?

xox Joyce

10 thoughts on “Persoonlijk berichtje

  1. idd leuk geschreven en super dat Robert een goed gevoel hij bij zijn tentamen
    dat jij je beter voelt is aan je zien en merken het .
    dat aron uitspraken heeft lig je in een deuk soms
    als je hem komt halen bij gastouder,Oma wel stoeltje mee, ja aron heeft oma mee anders kanaronniet met oma mee, antw Ja tuurlijk oma,
    dus ik geniet ook van onze peuter

  2. Zondag met Opa Grieto&Oma naar het voetbal zegt Aron, toen we op het voetbal veld waren, Opa? Aron goetbal wesrijd kijken? De schat hij dacht zelf mee te doen op het veld. Maar geen nood een speeltuintje bij het veld en Aron was in z n nopjes! ! En de teleurstelling was over.

  3. Wat fijn dat het zo lekker met jouw en je gezin gaat.
    En wat lijkt het me toch een heerlijk mannetje, alleen al aan de verhalen die ik lees en die heerlijke uitspraken.

  4. Fijn dat het beter gaat meid, heerlijk genieten en wat blijft het leuk he die kinderuitspraken en ik vind de gezichten die ze erbij trekken ook altijd geweldig. Ik heb de uitspraken ook in een schriftje, ene keer ben ik fanatieker met opschrijven dan andere keer, soms wel jammer want het is voor later erg leuk om terug te lezen.

Leave a Reply

