Willen jullie even stemmen?

Lieve lieve volgers,

Vorige week deed ik voor de gein mee aan een wedstrijd op facebook van mamakado.nl. Je mocht een tekst aanleveren en daarvan werd de mooiste uitgekozen en die wordt gebruikt voor op een ketting. En jullie raden het al, mijn tekst zit bij de laatste 10! Van deze 10 worden 5 kettingen ontwikkeld. En hoe vet is het om je eigen tekst op een ketting te zien?

Afbeelding 4

Via deze link: https://www.facebook.com/MamaKado?sk=app_129570913824547 kan je stemmen. Mijn inzending heeft de naam: future  en de tekst luid: You didn’t take away my future, you just gave me new one. Dit is ook de tekst die ik op mijn visitekaartje heb staan en de motto rondom mij en mijn site is. Dus please willen jullie stemmen?

xox Joyce 

9 thoughts on “Willen jullie even stemmen?

  1. Pingback: Mijn gewonnen ketting - MAMAJOYCE.NL

Leave a Reply

