Vrijdag trouwdag #6

Als ik klein meisje riep ik al dat ik wilde trouwen. Ik wilde trouwen op een kasteel met een mooie prinsessenjurk aan, je weet wel zo’n eentje met zo’n grote hoepel. Alles moest wit met roze zijn en ik wilde duiven vrijlaten, dat leek me echt gaaf. Ik wilde ik een langer sluier, lekkere tradiotoneel allemaal. Ook een witte koets met witte paarden, en kleine bruidsmeisjes die met bloemen blaadjes strooien over het pad war ik overheen moest lopen.

Nu het eenmaal zover is wil ik het heel anders. Geen prinsessenjurk maar iets anders (jahaaa, spannend hé!) Ook geen koets, want Robert vind dat niet leuk, ook hij heeft wat te zeggen over onze bruiloft natuurlijk. Hiervoor hebben wij een hele mooi auto uitgekozen, waar ik mega trots op ben! (ook verassing). De duiven laten we lekker vliegen want vind het toch best zielig van die duifjes in een kooitje voordat ze vrij gelaten worden, nee dankje. Oja en dat kasteel? Die hebben we ingeruild voor ons kleine, maar ozoo gezellige huisje met onze mega tuin!

Ik kan dus wel zeggen dat de droom die ik had heel erg veranderd is met wat ik nu allemaal wil, krijg en doe. Mijn bruiloft wordt zoals ik hem nu wil, en met diegene waarmee ik wil trouwen.

Aanstaande woensdag gaan we in ondertrouw en wordt het allemaal officieel, we gaan dan in ondertrouw!

X

16 thoughts on “Vrijdag trouwdag #6

  1. Natuurlijk droom je als klein meisje over een bruiloft als prinsesje maar als het eenmaal zover is dan gaat het heel anders hihi.
    Nu komt het echt dichtbij geniet ervan meid.

  2. Pingback: Vrijdag trouwdag #7 - MAMAJOYCE.NL

Leave a Reply

