And this is who I am!

Bij Josephine en Suzanne zag ik deze leuke tag voorbij komen. Doormiddel van leuke plaatjes ga ik jullie laten zien wie ik ben. Zo leren jullie mij nog een beetje beter kennen.  ik ben direct op tumblr gaan kijken naar plaatjes die laten zien dat ze bij me passen. Ik had er een heleboel maar heb de beste gekozen. So this is who I am…. 



Het zijn er alsnog heel veel. Als je deze tag ook gaat doen, laat het dan even weten! Vind het leuk om te lezen bij andere bloggers!

xox Joyce 

16 thoughts on “And this is who I am!

  1. Oops ik verzond mijn reactie al voor ik klaar was. Ik zie veel punten waarvan ik denk: Dat past wel bij het beeld wat ik van jou heb (positief dus). Leuk gemaakt. 😀

  2. Ooh fie is leuk! Ga ook eens kijkrn. Heb je een specifiek linkje?? Xx Tamara
    Ps. Ben (weer) begonnen met bloggen, lijkt me leuk dat je een kijkje neemt..

  3. Pingback: Little reasons to smile #1 -

Leave a Reply

