DIY | pot en deksel

Hallo, ik ben Samantha, 22 jaartjes jong en ik woon in het mooie (kuch) Beilen
Joyce heeft mij gevraagd of ik voor jullie een D.I.Y wil maken. Dit doe ik natuurlijk met alle plezier. Ik heb geen blog maar ben wel te vinden op facebook en instagram.

Inspiratie haal ik van Pinterest. Ik kende dit altijd al wel maar ik heb me er nooit echt in verdiept. Tot een paar maanden geleden. Wauw, wat een prachtige site. Elke dag kijk ik wel eventjes om nog meer ideeën op te doen. Dus bij deze mijn d.i.y voor jullie

 photo Stap7_zpsa96e315c.jpg

Je bent nodig:
Verschillende soorten potjes. (lees: jampotjes, babyvoeding, groente)
Verf (spuitbus is het beste) kan je ook krijgen bij de action.
Seconde lijm.
Plastic dieren ( Ik heb zakjes gehaald bij de action en zeeman).

Hoe maak je het:

Het is eigenlijk super simpel maar super leuk 
Je plakt 1 of meerdere dieren op de deksel van het potje. Spuit vervolgens de deksel en het diertje in de kleur die jij wil. Doe dit wel eventjes buiten om te voorkomen dat alles er onder komt te zitten. Ik heb er 2 lagen moeten doen en ik heb de deksels in de schuur gezet om even te drogen.

Stap 1 Wat heb je nodig
 photo Stap1_zpsd22a2445.jpg

Stap 2 Je plakt je diertje met secondelijm op de deksel
 photo Stap2_zps6eb10c99.jpg
Stap 3 Je spuit je diertje in de gewenste kleur.
 photo Stap3_zpsee4d521c.jpg

Stap 4  Nu je je diertje in de gewenste kleur hebt,
laat je het even een paar minuten drogen
 photo Stap4_zps1f54d0a8.jpg

Stap 5 Als je beestje en de deksel goed droog zijn, zet je het op het potje.
 photo Stap5_zps7a4d9865.jpg

En tadaa zie hier het resultaat!

 photo Stap6_zps3d1832d2.jpg

 

Liefs, Samantha 

11 thoughts on “DIY | pot en deksel

  1. Wat een ontzettend leuk idee! Dit ga ik zeker eens uitvoeren, leuk voor de strijkkraaltjes en andere kleine knutselspullen van mijn dochter.

Leave a Reply

