Recept | Verfrissend drankje

Gisteren was het heerlijk weer, en ik had direct zin in lekkere frisse drankjes. Via instagram zie ik mensen wel eens van die heerlijke home made drankjes drinken en ik moest dit gewoon ook proberen. Samen met Robert heb ik dus genoten van een heerlijk verfrissend water/sapje achtig iets.

IMG_8341

 

Wat ben je nodig?

– Ik gebruikte spa marie-henriette
– Ik deed er een schijfje limoen in
– Ik deed er een schifje citroen in
– En ik er een takje munt in
– Ik gebruikte een mojito stamper (van de xsenos)

Hoe maak je dit?

Het is eigenlijk heel simpel; je doet een klein beetje spa in een glas en voegt daarbij de limoen, citroen en het munt toe. Dit ga je stampen met de mojito stamper zodat de sappen uit de vruchten vrij komt en de smaak van munt erdoor heen gaat. Uiteindelijk vul je het glas aan met nog meer spa en stamp je nog een keer zodat de smaak overal komt te zitten. klaaaar! 

Drink smakelijk, en oja! Als je hem drinkt zou ik het leuk vinden om te zien/lezen hoe hij proefde.

xox Joyce 

9 thoughts on “Recept | Verfrissend drankje

  1. Pingback: MAMAJOYCE.NL – Weekly photo dump

  2. Pingback: Recept | Verfrissend drankje #2 - MAMAJOYCE.NL

Leave a Reply

