Vrijdag trouwdag #6

 photo P1040958_zpsb354aa87.jpg Het is officieel, de datum en tijd staan vast en ik heb getekend voor de achternaam die ik strak aan ga nemen. Afgelopen woensdag gingen Robert en ik in ondertrouw. Ondertrouw zelf stelt niks voor, het is net een zakelijk gesprek, je beantwoord wat vragen en ik moest een handtekening zetten voor de achternamen die ik straks ga gebruiken.

Om 11 uur gister ochtend werden we binnen geroepen, we hadden dezelfde mevrouw als toen ik zwanger was en we het vruchtje aan gingen geven. Zoals ik al vertelde was het allemaal heel zakelijk. We moesten onze getuigen doorgeven en kozen onze ambtenaar van de burgelijkestand. Dit was/is moeilijk, we kregen namelijk een boekje van gemeente waar ambtenaren in stonden. We kozen doormiddel van een facebook oproepje onze ambtenaar en hebben hopelijk een goede keus gemaakt. Binnenkort komt ze bij ons langs om onze ceremonie te bespreken. photo P1040957_zpsa117f391.jpg

Na het hele serieuze gebeuren gingen we Aron bij de gastouder ophalen en gingen we heerlijk samen in het zonnetje lunchen. Het was heel gezellig en Aron heeft de hele middag “feliciteerd” zo lief! ‘S avonds kwamen mijn ouders en schoonouders op visite om even een taartje te eten op het officieel vast zetten van die alles.

Aanstaande maandag ga ik voor het eerst mijn trouwjurk passen, ik vind het zelf mega spannend! Ook zal ik volgende week een proef make-up krijgen en hoop ik een afspraak te kunnen maken bij de kapper. Ook al weet ik nog steeds niet wat ik met mijn haar moet gaan doen.  Het komt allemaal zo dichtbij, over 2 maanden ga ik trouwen! AAAAAH

PicMonkey Collage

xox Joyce

25 thoughts on “Vrijdag trouwdag #6

    • Mijn tante maakt de jurk dus die is er sowieso bij samen met mijn oma! Verder nog even kijken want ga die week nog vaker. Zo spannend+

  1. Gefeliciteerd! Weer een stapje dichterbij…
    Ik vind de trouwupdates geweldig om te lezen!
    Stiekem ben ik wel een beetje jaloers, ik zou zelf ook graag willen trouwen.
    Op deze manier kan ik in ieder geval een beetje mee genieten van jullie voorbereidingen.

  2. Jeetje wat leuk zeg!! Tijd gaat snel, voor je het weet zijn die 2 maanden om.. Als je met je ogen knippert bijvoorbeeld! Geniet van de voorbereidingen..!

  3. Pingback: MAMAJOYCE.NL – Dankbaarheid #2

  4. Pingback: MAMAJOYCE.NL – Vrijdag trouwdag #8

Leave a Reply

