Dankbaarheid #2

De afgelopen weken heb ik weer veel leuke dingen mee mogen maken. Leuk afspraakjes met leuke mensen en leuke momenten met mijn gezin. Vandaag weer een overzichtje met dankbaarheid.

♥ De zon die steeds meer schijnt.
♥ De eerste keer in de tuin gegeten hebben
♥ In ondertrouw gaan!
♥ Mijn trouwjurk  voor het eerst passen.
♥ Wakker worden  met mijn gezin.
♥ Lieve meiden ontmoeten op de beautyglossparty
♥ Suzanne!  Ik ben zo blij dat ik haar ontmoet heb, en dat we rustig aan onze vrienschap laten groeien en bloeien!
♥ Mijn dromen naleven
♥ Weer terug naar school  gaan in september.
♥ Terug kijken, naar leuke herinneringen.
♥ Mijn krullen, die ik krijg van de remmington pearl wand!
♥ Al mijn lieve vriendinnetjes!
♥ 
Ons mooie grasveld, ook wel voetbalveld genoemd door Aron.
♥ Alle lieve comments die ik van jullie  mag ontvangen! 

wpid-IMG-20130428-WA0002.jpg

xox Joyce 

8 thoughts on “Dankbaarheid #2

Leave a Reply

