Mijn gewonnen ketting

Onlangs riep ik jullie allemaal op om op mij te stemmen in een wedstrijd. Ik maakte namelijk kans om een ketting te winnen met mijn tekst erop. Dit leek mij hartstikke gaaf en guess what! Ik heb een ketting gewonnen. Er zouden 5 mensen winnen van de 10, en ik was nummer 2 geworden.

Afgelopen week kreeg ik hem binnen en ik was lichtelijk verbaasd, haha! Ik had namelijk een hele grote ketting maar het was een heel klein muntje. Wel kan je hem nog groter maken door bijvoorbeeld een soort munt erom heen. Hier ga ik nog even over na denken.

IMG_8510

Voor de rest ben ik super positief. De tekst “You didn’t take away my future, You just gave me a new one”. Is voor mij heel speciaal en betekend veel. Zo zie ik mijn leven met Aron namelijk, hij gaf mij een nieuw leven,vol geluk. Ik denk dat ik veel kracht uit deze ketting kan gaan halen. Het klinkt gek, maar het geeft me een soort van door zettingsvermogen, deze tekst. Op de achterkant staat “aron” als reminder waarvoor ik alles doe.

Ik zal deze ketting vol liefde en trots dragen, en ik hoop dat deze ketting me door de moeilijke periodes heen gaat helpen. Hoe stom het voor een ander ook klinkt, voor mijis dit dé tekst, die mij motiveert om mijn opleiding e.d. af te gaan maken.

Wat vinden jullie van deze ketting?

xox Joyce

16 thoughts on “Mijn gewonnen ketting

  1. Ik vind het juist mooi dat het een kleine munt is, en de tekst is prachtig, heb ook gestemd, en vond veel andere teksten zo veel voorkomend, dit is echt een bijzondere tekst met een bijzondere gedachte erachter.

  2. Ik vind hem heel erg mooi! Fijn dat je er zoveel uit kan halen, mooie gedachte! Je onthoudt het altijd wel maar als je de ketting ziet dan word je er altijd even aan herinnert! ❤

Leave a Reply

