Vrijdag trouwdag #8

De laatste weken hebben we weer een heleboel dingen geregeld voor de bruiloft. Tijd voor een update met alles wat we gedaan hebben en nog moeten doen.

Wat hebben we gedaan?

♥ We zijn in ondertrouw!
♥ Ik heb mijn jurk voor het eerst gepast, oo zo bijzonder!
♥ De partytenten zijn gereserveerd, super handig ze worden gewoon voor ons opgezet en afgebroken. Lekker geen werk van
♥ We hebben cupcakes geproefd.
♥ We hebben de trouwauto definitief uitgekozen (JEEJ!)
♥ De trouwkaarten zijn verstuurd en de eerste reacties zijn binnen.
♥ We hebben het eerste gesprek gehad met de fotograaf.
♥ Het draaiboek is klaar, dit is een opzet het definitieve draaiboek maak ik een paar weken voor de bruiloft.
♥ Robert heeft zijn pak gekocht.

Wat moeten we nog doen?

♥ Muziek uitkiezen voor het gemeentehuis, muziek uitkiezen voor tijdens het feest.
♥ Mijn kroontje/diadeem regelen.
♥ Mijn proefkapsel, de datum hiervoor is gepland.
♥ De trouwringen ophalen en laten graveren.
♥ De bloemen en corsages regelen.
♥ Een idee vinden voor het receptieboek
♥ Proef make-up, hiervoor is de datum ook al gepland.
♥ 10 juni komt de ambtenaar van de burgelijkestand langs
♥ Ik moet nog de perfecte schoenen kopen
♥ De decoratie moet ik nog maken. De ideetjes zijn klaar alleen nu nog uitvoeren.
♥ Slingers e.d. kopen voor in de feesttenten.

Nog genoeg te doen de komende tijd, maar gelukkig heb ik nog 7 weekjes de tijd. Oké even eerlijk? 7 weekjes nog maar? HELP!!!! 

xox bride to be Joyce

 

14 thoughts on “Vrijdag trouwdag #8

  1. Wat super leuk om te lezen!
    Ik zie dat je de bloemen en corsage nog moet. Laatst kwam ik zoiets leuks tegen voor als ik ooit zelf ga trouwen. De viltenbruid.nl dan kan je je bruidsboeket voor altijd goed houden.
    Veel plezier met de rest van je voorbereidingen!
    X

  2. Oeh spannend. Wij nog een maand en wij moeten alleen nog gastenboek, gesprek met ambtenaar en tweede gesprek met fotograaf.

  3. Wat een lijst zeg haha maar komt vast helemaal goed 🙂 ben zo ontzettend benieuwd naar je jurk, eigenlijk het totale plaatje 😉 hihi

Leave a Reply

