Fashion | Kasten vullen met esprit

esprit 1

 

1. broek € 36 2. t-shirt €9.95 3. t-shirt €13 4. zwemshort €23 5. spijkeroverhemd €25 6. Zomerjas € 55

De zomer komt eraan, tijd om nieuwe kleding te shoppen! Ook hier in huis mogen de kasten weer aangevuld worden met nieuwe zomer kleding. En waar kan je dit nou beter doen als bij de webshop van esprit.

Kleding voor mezelf koop ik regelmatig bij esprit, maar voor Aron heb ik voorheen nog nooit iets gekocht. Nu zat ik te snuffelen op hun webshop en kwam ik ontzettend veel leuke zomerkleding tegen voor Aron. En eerlijk gezegd wist ik voorheen niet dat ze kleding verkopen voor kinderen.

Afbeelding 6

Op het bovenstaande foto zie je mijn favoriete kindermode artikelen. Als eerste zie je een broek, ik vind de kleur van dit broekje ontzettend leuk en fris voor de zomer. Als tweede en derde zie je twee t-shirts, met een zoon heb je nooit genoeg t-shirts. Als vierde zie je een mooie zwemshort. Aron kan namelijk wel een nieuwe gebruiken, zijn benen zijn uit zijn oude gegroeid. Ik vind de kleuren van dit broekje echt heel erg leuk. En als vijfde zie je een mooie spijker overhemd, ik heb hier echt een zwak voor. Aron heeft er al eentje en het staat hem zo mooi, du deze van esprit zal super staan in zijn kast. En als laatste vond ik nog een super leuke zomerjas, ook al heeft Aron al een zomerjas, dit fashion item is ook ontzettend gaaf!

Uit eigen ervaring weet ik dat de kleding van esprit goed is qua prijs en kwaliteitsverhouding. Nu ik heb ondervonden dat ze ook kinderkleding verkopen ben ik nog meer fan. Ook vind ik de prijzen van de kinderkleding van esprit fijn. Op een paar dure uitschieters na, vind ik dat ze er een leuk prijsje voor vragen. Hierdoor maakt de stap voor mij om te bestellen kleiner.

Heb jij ooit al eens kleding bij esprit gekocht?

xox Joyce 

dit is een gesponsorde artikel. 
6 thoughts on “Fashion | Kasten vullen met esprit

  1. Ik ben gek op Esprit! Echt mijn favo merk. Zoonlief draagt op het moment een zomerjasje van Esprit: grijs met zwarte sterren en een blauwe voering, zo stoer!

Leave a Reply

