Rimmel @home party!

rimmelhome1

Afgelopen week had ik een rimmel@home party bij mij thuis. Ik had een tijdje terug op facebook een oproepje geplaatst wie er samen met mij deze workshop wilden gaan hebben. Al snel had ik 9 reacties en ben ik het gaan organiseren. Het was super leuk!

Om kwart over 7 kwam Marry-Lou, onze visagist voor de avond, bij mij thuis aan. Ondertussen waren Sharon en Suzanne er al. De visagist zette alle spulletjes klaar en langzaam liep mijn (kleine) huis vol met gezellige meiden. Ik zag het een beetje als mijn pre-vrijgezellenfeest.Β 

rimmel@home

De avond was heel leuk, we kregen duidelijke uitleg van hoe we make-up op moesten brengen. En we mochten natuurlijk zelf alle producten proberen. Ik gebruik al een hele tijd BB cream en probeerde nu weer een keer foundation. Even omschakelen maar ik vind persoonlijk dat het mooier lijkt. De visagist maakte mij voor de helft op, zo kreeg iedereen uitleg. Ik mocht daarna de andere helft doen, dat klinkt soms makkelijker als dat het lijkt haha!Β rimmel@home1

Aan het einde van de avond zat ik met 9 super mooi opgemaakte dames rondom de tafel. We kregen ook de kans op de geteste producten te kopen voor een spot prijsje namelijk 3 voor 15 euro! Wat ik heb gekocht zien jullie binnenkort.

rimmel@home2

 

Ik kan zeggen dat de rimmel @home party geslaagd was en dat alle meiden heel blij en tevreden naar huis zijn gegaan. De rimmel@home party is zeker een aanrader voor een gezellige avond met je vriendinnen bijvoorbeeld. Ook een rimmel@home party geven? Kijk dan hier.

Heb jij al eens een rimmel@home gehad? Of zou je er graag eentje bijwonen?

xox Joyce

Ps. de weekly photo dump komt nu om de week!

21 thoughts on “Rimmel @home party!

  1. Ah wat leuk en wat heb je er leuke foto’s van laten maken! Ik heb een aantal jaren terug (5 jr terug! Hihi) ook een rimmel party @ home gedaan, wil het eigenlijk wel weer organiseren, vond het echt leuk

  2. Lijkt me ontzettend leuk, en wat een prijsje zeg, 3 producten voor 15 euro, het is jammer dat ik hier nog niet zoveel mensen heb die ik ervoor kan uitnodigen anders had ik het zeker eens gedaan.

Leave a Reply

