NEW IN | Mouwloze denim blouse

IMG_9191

De laatste weken heb ik weer flink wat nieuwe kleding in huis gehaald. Ik had veel kleding weg gegooid omdat het of af was, of omdat ik het echt niet meer mooi vind. Voor mijn gevoel ben ik een beetje veranderd qua kledingstyle. Bij sansonline.nl mocht ik wat uitzoeken. En daar zag ik deze super leuke mouwloze denim blouse.

Deze blouse is van het merk only, een merk die ik de laatste jaren steeds meer tegenkom in mijn kledingkast. Op de site van sansonline staan een heleboel leuke blouses, met korte, lange mouwen en natuurlijk een hele boel mouwloze blouses. Ik zelf vind de mouwloze blouses ontzettend leuke en stoer staan. Je kan ze open en dicht dragen waardoor je twee verschillende kanten ermee op kan gaan. Ik zelf draag hem voornamelijk open, dit vind ik stoerder. Aan de bovenkant/op de schouders zitten gave studs, dit maakt de blouse nog stoerder. Ik ben er helemaal blij mee!

IMG_9189

Ook bestelde ik nog een leuke ketting, ik ben de laatste tijd erg van de kettingen en ik zag op de site van sansonline een super leuke ketting van Pieces. Deze ketting had de tekst love een aangezien ik op dit moment helemaal in de liefdes sferen ben past hij perfect bij mij. De ketting is verzilverd en de tekst love is gemaakt alsof het op touw lijkt. Lekker stoer dus.

IMG_9199

De ketting kost €7.95 en de blouse kost €29,95.

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? En bestellen jullie wel eens bij sansonline?

19 thoughts on “NEW IN | Mouwloze denim blouse

  1. Ik draag zelf ook steeds meee Only, het begon met broeken omdat ik die van only als enigste goed aan kon zonder pijn te hebben. En inmiddels heb ik ook wat bovenkleding, winterjas. Ik ga over 1.5 maand wat nieuws halen voor mezelf en dan ook even neuzen op Sans online

  2. hoi Joyce,
    wat een gave blouse!! staat je super..
    heb zelf nog nooit via sansonline geshopt, misschien toch maar eens een kijkje nemen!

    groetjes Kylie

  3. Ik heb nog nooit via die site geshopt, maar ga er zeker een keer kijken.
    Mijn kledingkast hangt voornamelijk vol met Only. De kleding is hartstikke leuk, zit lekker en ook nog eens niet duur. Daarbij vind ik de kwaliteit, in vergelijking met andere goedkopere merken, best wel goed. Ik ga het liefst om het half jaar naar een Only shop en koop voor 200 tot 300 euro nieuwe outfits. Tussnedoor shop ik dan nauwelijks.

Leave a Reply

