Een upgrade!

Lieve lezers, welkom op mijn vernieuwde site! Al een tijdje hikte ik tegen mijn lay-out aan. Hij was nog steeds niet hoe ik hem wilde hebben. Tot dat Anne van annesolveig op twitter een aantal sites plaatste waarbij ze geholpen had. Ik vroeg haar of ze niet even naar die van mij wilde kijken en even later had ik een mooie vernieuwde website. YEY! Applaus voor Anne, topper!

Afbeelding 1

 

Er is niet veel veranderd, maar hij is gewoon leuker. Ik zelf vind mijn site nu op pinterest lijken. Zonder het pinnetje. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

 

xox Joyce 

13 thoughts on “Een upgrade!

  1. Dat ziet er zeker heel mooi uit, ik vond die andere net even te onoverzichtelijk. Niet dat het een probleem is als je het allemaal via bloglovin leest maar toch dit ziet er echt beter uit.

  2. Ik zou het alleen nog wel mooi vinden als je je tekst in het menu tegen een andere achtergrond zou plaatsen, dus meer in blokken. Nu valt het allemaal een beetje weg, zonde

Leave a Reply

