TROUWEN | Hoe Carrie Underwood trouwde

De mensen die mij al wat langer volgen weten inmiddels wel dat ik grote fan ben van Carrie Underwood, de country zangeres uit Amerika, die tevens American Idol heeft gewonnen. Het leuke is dat Carrie Underwood niet zo heel lang geleden ook getrouwd is. Afgelopen week ging ik opzoek naar kapsel voor de bruiloft (ja ik weet het nog steeds niet) en daar kwam ik terecht bij haar bruiloft. Ik  wil het graag even met jullie delen.

bron
 

bron

Ik zelf vind alles er erg mooi uitzien behalve haar jurk, die vind ik echt verschrikkelijk. Maar op meerdere sites kwam ik erachter dat ik niet de enigste ben die de jurk van Carrie niet mooi vind. Ach ja, ieder zijn smaak.

xox bride-to-be Joyce 

6 thoughts on “TROUWEN | Hoe Carrie Underwood trouwde

  1. Heel erg mooie foto’s. Alles zag er echt prachtig uit, net een sprookje. Haar jurk is ook niet helemaal mijn ding. Vooral heel erg Amerikaans vind ik 😉

Leave a Reply

