OUTFIT | New dress

outfit

 

Afgelopen zaterdag vierden wij Robert zijn verjaardag met een klein groepje familie en vrienden. Het was heel gezellig en het ging door tot in de late uurtjes. Twee weekjes daarvoor had ik met mijn zus gewinkeld waar ik een aantal kleding stukken kocht. Vorige week zagen jullie al een broek en topje, en deze week heb ik een leuk jurkje!

In eerste instantie dacht ik dat dit model mij niet zou staan, waarom? Geen idee. Net als de mint kleur, ik ben misschien te onzeker om zulke kleding stukken te dragen. Ik ga altijd voor veilig doormiddel van een normaal jurkje of een jeans met een standaard top. Dit jurkje kostte 7 euro en ik kocht hem ook in het zwart. Hij komt van de H&M.

Wat vinden jullie van deze leuke zomerse jurk?

xox Joyce 

14 thoughts on “OUTFIT | New dress

  1. Ik vind het een super leuk jurkje! Staat je goed. (Stiekem is het geen maxidress liefje) de foto’s zijn erg leuk!

Leave a Reply

