GELEZEN | Crossfire triologie

Een boek lezen, waarbij je ingedachten er helemaal in zit. Waar je meeleeft naar wat de personages gaan beleven, en niet kan wachten tot je het boek weer kan pakken. Dit had ik met de boeken van de crossfire triologie. Ze worden nog vurige genoemd dan de 50 tinten serie. En ik moet bekennen dat zijn ze! Ik alle drie de boeken binnen 48 uur uitgelezen. Ik ging door ‘s nachts totdat ik echt niet meer kon, en het mooiste is; er komt een vierde deel! 

Maar nu over deel 3, ik kocht hem afgelopen woensdag en ik werd zo blij als een klein kind. Eindelijk was deel 3 uit, mijn verlangens werden beloond. Oké niet helemaal want het boek was niet zo leuk als deel 1 en deel 2. Maar wat ik wel mooi vond was dat het verhaal verder ging waar hij geëindigd was, hierdoor wist ik precies weer waar het verhaal over ging.

Kort samengevat 

De overweldigende kracht van overgave…

Het wereldwijde fenomeen van de Crossfire-serie wordt vervolgd! Eva en Gideon moeten de confrontatie met hun demonen uit het verleden aangaan en de consequenties van hun obsessieve verlangen naar elkaar leren accepteren…

Vanaf het eerste moment dat ik Gideon Cross ontmoette, herkende ik iets in hem wat ik nodig had. Iets wat ik niet kon weerstaan. Ik zag een gevaarlijke en beschadigde ziel van binnen – net als die van mij. Ik had hem net zo hard nodig als het kloppen van mijn hart. Niemand weet wat hij voor mij geriskeerd heeft. Hoe ik vroeger bedreigd ben, of hoe duister en wanhopig de schaduwen van onze verledens zouden worden. Verbonden door onze geheimen, probeerden we de verschillen te overbruggen. We maakten onze eigen regels en gaven ons over aan het overweldigende gevoel elkaar te bezitten…  bron: bol.com

Aanrader?

Het boek is absoluut een aanrader, ik had het boek binnen 24 uur uit, dat zegt genoeg toch?

Het boek kun je op dit moment overal kopen.

xox Joyce 

3 thoughts on “GELEZEN | Crossfire triologie

  1. Ohh ik was heir al zo benieuwd naar!

    Ik zag het boek op je instagram en toen vroeg ik me al af wat het was!
    Ik ken het helemaal neit, maa rnu ben ik toch wel heel nieuwsgierig geworden!

  2. Ik ben hem nu aan het lezen. Leg het bewust afentoe weg zodat hij niet in 1keer uit is..
    Morgen weer verder..

    Vierde deel? serieus? dat vind ik wel heel cool!

  3. Dat is lang geleden, een boek lezen, vol spanning en niet kunnen wachten op het einde, waardoor je een boek binnen 1 a 2 dagen uit hebt. Je hebt mij wel nieuwschierig gemaakt hoor !! mischien ga ik mij er ook wel aan wagen:-)

Leave a Reply

