Tag | Als ik een… was

Af en toe plaats ik een tag, en zo nu dus ook. Ik kwam een tijd terug deze tag tegen en vind het wel leuk om hem nu in te vullen. In deze tag krijgen ik vragen en daarop antwoord ik wat ik zou zijn. Benieuwd? Lees dan snel verder!


Als ik een maand was, dan was ik juni. De maand juni is een maand wat meestal vol feestjes en andere gezellige dingetjes is. Ook met school is het altijd een fijne periode op weg naar de zomervakantie! 

Als ik een dag was, dan was ik maandag. De maandag is de dag in de week dat ik altijd goed op kan starten en fijn de week in kan. 

Als ik een planeet was, dan was ik Venus. Vrouwen komen van venus toch? 

Als ik een tijdstip was, dan was ik 21:00. Robert en ik zijn echt avond mensen. Laat in de avond komen wij altijd tot leven haha!

Als ik een dier was, dan was ik een Hond. Waarom? Haha geen idee lijkt me wel lekker om een hond te zien en (vaak) geliefd te worden. Eten voorgeschoteld krijgen en lekker knuffelen. 

Als ik een richting was, dan was ik omhoog! Positief is omhoog, de weg naar de top is omhoog. De wegen naar succes en geluk zijn gewoon omhoog. 

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een stoel. Een lekkere lounge stoel, heerlijk onderuit hangen. 

Als ik een vloeistof was, dan was ik cola! Ik ben verslaafd aan cola haha en ik wil wel weten wat er nou echt in cola zit. 

Als ik een boom was, dan was ik appelboom.  Ik kan mezelf dan in delen uitdelen. Ik hou van geven 🙂

Als ik een gereedschap was, dan was ik een schroevendraaier. Je krijgt er bijna alles mee open

Als ik een bloem was, dan was ik een gerbera. Gerbera’s zijn vrolijke mooie bloemen. Ik ben zelf ook vaak vrolijk en opgewekt. Helemaal op dit moment met de naderende bruiloft haha! 

Als ik een weersoort was, dan was ik zonnestralen. Zonnestralen maken blij, en tja ik hou van blije mensen. En ik wordt er natuurlijk zelf ook heel erg blij van. 

Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano. Omdat je uit een piano zoveel mooie en verschillende klanken kunt krijgen. Ooh wat zou ik graag piano kunnen spelen. 

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een lach. Er is niks mooiers dan een lach, van jezelf of van een ander. 

Als ik een kleur was, dan was ik roze! Er is niks mooiers dan roze right? Ik ben echt dol op roze al volgens mij mijn hele leven lang. Typisch meisje haha! 


Als ik een emotie was, dan was ik geluk. Geluk in je leven is het mooiste wat je er is. 

Als ik een soort fruit was, dan was ik een aarbeid. Gewoon omdat ze zo lekker zijn, en (bijna) iedereen ze lekker vind. 

Als ik een geluid was, dan was ik Regen op een dakraam. Ik kan hier zelf zo ontzettend van genieten, regendruppels op het dakraam of gewoon op het dak. Dat zijn de momenten dat ik het lekkerst in slaap val. 

Als ik een element was, dan was ik Water. Ik vind water erg mooi om te zien, te horen en te voelen. 

Als ik eten was, dan was ik oreo’s! Sinds een tijdje ben ik daar echt verslaafd aan, ze zijn super lekker! 

Als ik een auto was, dan was ik vw busje. Ik vind die auto’s echt super mooi, ik wilde hem ook als trouw auto maar we kregen een nog mooier aanbod. 

Als ik een plek was, dan was ik het strand. Ik roep al jaren dat ik graag aan de kust woon. Dat ik mijn huis uit kan stappen en het strand op kan lopen. Gewoon lekker je emoties kwijt kunnen bij de kust. Maar ook lekker zonnen op het strand of andere leuke activiteiten. 

Als ik een stof was, dan was ik kant. Ik vind kant, ondanks dat ik het nooit draag/gebruik, erg mooi. Het heeft is brocant, en romantisch.

Als ik een smaak was, dan was ik zoet. Ik ben een zoete kauw, en hou van zoete kleurtjes. 

Als ik een voorwerp was, dan was ik een camera. Alles op herinnering vastleggen. Kiekjes om nooit te vergeten. 

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een mond. Proeven, eten proeven. 

Als ik een liedje was, dan was ik Yurima – river flows in you. Dit liedje iedereen zijn eigen draai aangeven. Maar als ik hem hoor dan zie ik een heel stuk van mijn voorbij flitsen. 

Als ik een paar schoenen was, dan was ik converse. Gewoon omdat ze lekker lopen. 

Wil je deze tag overnemen? Plaats dan even een link bij de comment, ik lees hem graag

xox Joyce

10 thoughts on “Tag | Als ik een… was

Leave a Reply

