Vrijdag trouwdag #15

Vandaag alweer de laatste vrijdagtrouwdag, het voelt nog zo kort geleden dat ik hiermee begon. 15 weken geleden leek de bruiloft nog zover weg, inmiddels gaat mijn laatste weekje als Joyce Kaldijk in. Zo gek, vanaf volgende week mag ik mezelf Joyce Norder-Kaldijk noemen. Nog steeds gek haha! Een droom die werkelijkheid wordt. Ik dacht eerst laat ik een filmpje opnemen, om jullie te laten zien hoe hyper en enthousiast ik ben! haha

Over 1 week oftewel 7 dagen ben ik de bruid, mag ik eindelijk iedereen mijn jurk laten zien. En zie ik eindelijk  Robert zijn kleding -dit hebt ik nog niet gezien-. Ik kan ik niet wachten om alles die dag mee te maken. Zo bijzonder, lekker samen met de mensen die dicht bij ons staan.

Morgen hebben we ons vrijgezellen feest, ik ben benieuwd wat mijn vriendinnen voor mij gepland hebben. Ik weet in ieder geval zeker dat het een gezellige avond wordt. Even lekker zorgeloos gek doen en nog even lekker stappen. Wat overigens ook lang geleden is. Ik heb er zin in!

Komende week staat in het teken van drukte, maandag en dinsdag valt het opzich nog wel mee maar woensdag beginnen alle afspraken. Woensdag ochtend gaan de grote en kleine man naar de kapper en laat ik mijn wenkbrauwen doen. ‘s middags mag ik naar de nagelstudio voor een setje gel nagels, aangezien ik op dit moment het niet-nagelbijten niet volhou. Ik ben gespannen en ik uit het door te peuteren aan mijn nagels. Na de bruiloft gaan we het weer oppakken. ‘s avonds heb ik een verplichte voorlichting op mijn nieuwe school. Dit duurt ongeveer een uurtje dus daarna kan ik nog van alles doen haha. Tussen alles door ga ik samen met mijn moeder de corsages maken, en moet het huis nog op orde gemaakt worden.

Donderdag wordt een lekkere versier dag haha! De partytent(en) worden opgezet en wij (Ik, mijn moeder en schoonmoeder) gaan de boel naar mijn wens versieren. Ik heb al veel dingen zelf gemaakt, en ballonnen en slingers gekocht. Ik heb echt zin om alles klaar te maken en ben dan ook zeer benieuwd naar het eindresultaat. tussen dit allemaal door hebben we nog een afspraak met de fotograaf en de ceremoniemeester.

Donderdagavond slaapt mijn maid of honor/bruidsmeisje/getuige, al bij me. We gaan even lekker een maskertje opdoen en hopelijk kan ik nog een beetje ontspannen. Ik ben blij dat ze hier slaapt, ook al is Robert hier natuurlijk ook gewoon.

Nog 7 dagen, 7 dagen! Dan ben ik de bruid. 

De komende twee weken zal mijn site op een laag pitje staan. Wel heb ik voor jullie een heleboel leuke winacties die elke dag rond 10:00 uur online komen te staan. Ik ga geen blogs inplannen, ik blog wanneer ik daar zin en/of tijd voor heb. Dus even geen standaard blogjes om 6:00 uur. De week na de bruiloft zal het ook nog minder zijn en daarna pak ik de draad weer op. Eerst even lekker genieten!

Voor nu laat ik het hierbij.

xox bride to be Joyce 

11 thoughts on “Vrijdag trouwdag #15

  1. Oeee nog een week! Leuk! Je leest je enthousiasme door de blogpost heen 😉 succes deze week nog en ik ben ook zo benieuwd hoe je eruit ziet op je trouwdag! 🙂

    Liefs,
    Eline

  2. Wauw meid spannend en gaaf! Wat heb je het goed georganiseerd zeg, ik wordt er ook helemaal hyper en blij van voor je! Ik ben zo benieuwd naar je jurk en look en foto’s! En natuurlijk begrijpen we dat je het bloggen op een lager pitje zet, neem je rust en tijd en geniet! Wel super leuk die winacties!

  3. Oeeeh gaaf hoor, het komt nu zo dichtbij! Nog 7 daagjes en je bent de bruid Joyce :DDD Lijkt me zo leuk om de voorbereidingen te doen, na alle stress dan hihi. (ohja; je komt voor in mijn artikel van vandaag van mijn favoriete instagrammers :), neem gerust een kijkje!)

Leave a Reply

