Wedding win week #2

Vandaag heb ik iets leuks voor de beautylovers onder ons. In samenwerking met de website watmaakjemooi.nl mag ik iets leuks en iets lekker weg geven. Watmaaktjemooi.nl is een webshop met heerlijke verzorgingsproducten, die er ook nog eens leuk uit zien! Zo heb je bijvoorbeeld cupcakes voor in bad en smoothies voor onder de douche. 

IMG_0171

De rough en ready soap

Onder mijn lezers mag ik twee heerlijke producten verloten uit de webshop, namelijk de rough en ready soap en een solid sugar scrub. De rough en ready soap is een heerlijk ruikende loofah soap en is een natuurlijk scrub voor het verwijderen van dode huidcellen. De rough en ready heeft de geur van rode rozen en een plakje echte natuurljke loofa. De solid sugar scrub is een vrolijk ogende scrub gemaakt van natuurlijke ingrediënten. Eén van de grootste bestandsdelen samen met het suiker is; sheabutter. Sheabutter is zeer geschikt om de huid te hydrateren, de bloedsomloop te verbeteren, de bloedcirculatie te verbeteren en de elasticiteit van de huis te bevorderen. Sheabutter bevat een zeer hoge dosis van vetzuren, vitamine A en E en kanelzuur, dat een natuurlijke stof is die de huid tegen UV-stralen beschermt. Samen vormen de ingrediënten een mega huidverwenner die alle dode huidcellen verwijderd en je huid babyzacht aan laat voelen. De scrub is een onweerstaanbare combinatie van sappige appels, afgerond met zoete pruimen en gerijpte aardbeien en een splash van limoen en sinaasappel schil.

IMG_0172

Inmiddels heb ik zelf ook een fijne bestelling geplaatst, en inmiddels binnen alleen kan hiervan nog niks laten zien aangezien er cadeaus bij zitten voor een paar speciale gasten op onze bruiloft. Na de bruiloft hebben jullie een shoplog van mij te goed. Kijk dus vooral ook even op de site, er staan namelijk een hele boel lekkere dingen op!

Wat moet je doen om te winnen:

* Like de facebookpagina van watmaaktjemooi (+1)

* Like de facebookpagina van mamajoyce (+1)

* Laat een comment achter met een geldig email adres. (+1)

* Volg mamajoyce.nl op bloglovin (+1)

* Like dit bericht op bloglovin (laat even weten hoeveelste like je bent) (+1)

Deze winactie loop tot 13  juli, 14 juli mail ik de winnaar. De bovenstaande acties zijn niet verplicht, hoe meer je doet, hoe meer kans je maakt.

succes, xox Joyce! 

 

11 thoughts on “Wedding win week #2

  1. Super leuke actie Joyce! Ik volg je overal waar het maar kan en like alles wat er maar kan 😉 Ben de 4e like 🙂 Liefs, Laura x

  2. Ik volgde je al op bloglovin, maar ik ben de 5e liker! Hele leuke actie.. je bent er maar druk mee zo vlak voor je bruiloft. Goed gepland! En heel veel plezier vandaag.

Leave a Reply

