Wedding win week #7

Vandaag alweer de 7e winactie. En nog maar 1 dag voor de bruiloft! Zoals de meeste inmiddels wel weten ben ik dol op schrijven, niet alleen digitaal maar ook in boekjes. Ik heb overal een boekje voor, een gratitude boekje die ik elke avond invul maar ook een boekje voor de boodschappen en voor mijn blog. Alles wordt hier genoteerd, haha. Ook jullie kunnen dit gaan doen want ik mag in samenwerking met schrijf boek winkel een leuke winactie organiseren.

IMG_0267

Over schrijf-boek-winkel.nl

Bauke schrijft al jaren, professioneel en privé,en van mooie notitboekjes krijgt ze nooit genoeg. Daarnaast werkt Bauke ook graag me haar handen. Via via kwam ze in aanraking met het boekbinden, hierdoor kreeg ze de vibe om notitieboekjes te gaan maken. Ze had veel plezier in het ontwerpen en ze had al snel meer bijzondere boekjes als dat ze zelf vol kon schrijven met leuke verhalen. Vanaf dat moment besloot Bauke om de boekjes te gaan verkopen. Vanaf de herfst van 2012 was er schrijf-boek-winkel; een webwinkel met unieke schrijfboekjes van eigen hand, aangevuld met bijzondere boekje van over de hele wereld die in Nederland niet of nauwelijks te krijgen zijn. De moleskines en andere  notitieboeken zijn overal te krijgen. Hier vind je een collectie met echt speciale schrijfboeken. Leuk om te geven maar nog leuker om te krijgen. 

Winnen?

Van Bauke mag ik twee leuke verrassingspakketjes weggeven. Ik heb al even gespiekt wat erin zit en het is echt leuk! Wat moet je doen om te kunnen winnen?

Like de facebookpagina van schrijf-boek-winkel

Like de facebookpagna van mamajoyce

Laat een comment achter met en geldige emailadres

IMG_0268

De winactie loopt tot 13 juli, 14 juli ontvangen de winnaars een email van mij.

xox bride-to-be Joyce 

19 thoughts on “Wedding win week #7

  1. Weer zo leuke actie, inmiddels ben ik verslaafd aan schrijfboekjes en gebruik ik net als jij overal een boekje voor. Dus ik doe graag mee! Jou pagina like ik al, en heb die van schrijf-boek winkel ook gedaan nu.

  2. Wat ontzettend leuk! Ik heb de fb-pagina even bekeken en ik vind de boekjes echt heel erg mooi. Ik ga volgend jaar een half jaar in Istanbul wonen en het zou heel vet zijn om in een mooi boekje leuke herinneringen en gebeurtenissen te kunnen schrijven!

    Liefs Roos

  3. Zalig, ik snap het helemaal, ikzelf ben ook zo’n opschrijfliefheber : achteraf is het super om je stemmingen te herlezen en te beseffen hoe je je op een bepaald moment voelde. En de boekjes worden nog veel toffer met spulletjes erbij gekleefd (kaartjes, briefjes, inkomkaartjes…) en tekeningetjes.

Leave a Reply

