Wedding win week #8

Vandaag is het onze grote dag, de dag waar ik (samen met jullie) al maanden naar aan het uitkeken ben. Vandaag ga ik trouwen!!! Vandaag dan ook geen lang verhaal met de winactie, maar een korte. Ik verloot namelijk vandaag een tegoedbon van 20 euro! Voor mijn webshop tuttebelletjes.nl.

Wat moet je doen? Like de facebookpagina van tuttebelletjes en mamajoyceย en laat in een comment weten welk armbandje jij zou kopen van het gewonnen tegoed.

ย 

Deze winactie duurt tot 13 juli, 14 juli krijgt de winnaar een mailtje van mij.

xoxBRIDE Joyce

12 thoughts on “Wedding win week #8

  1. Jaaaa vandaag is de grote dag! Heel veel plezier vandaag, lekker gaan genieten ๐Ÿ™‚

    ik wil graag mee doen en ik zou een mooi knalkleur armbandje uitkiezen. ik heb al een roze en het zou er mooi bij passen als er een groen/geel of oranje bij zit ๐Ÿ™‚

  2. Gefeliciteerd meid! Jammer dat het buiten nogal nat is nu maar maak er even zo goed een leuke dag van ๐Ÿ˜‰ Ben gek op het Infinity teken, vind het zo mooi ๐Ÿ™‚

  3. Woohooo! Heel veel plezier vandaag! =D

    Ik doe graag mee met de winactie ๐Ÿ™‚ Ik heb zelf een infinity symbool op mijn pols als tattoo โค it!

  4. Ik zou ook gaan voor het rose gouden infinity armbandje, ik vind deze namelijk stijlvol, deze matcht goed bij mijn roze goudkleurige horloge en ik vind het infinity teken een mooi gebaar!

  5. Jaaa eindelijk de dag! Ik wens jullie een super dag toe!!

    Ik wil graag mee doen natuurlijk met deze mooie actie! Het zijn namelijk super mooie sieraden!

    Xxx

  6. Woohooo, eindelijk getrouwd! Ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben, al ga ik daar natuurlijk van uit. Ik doe graag mee met de winactie en met het tegoed zou ik de infinity armband en een setje of twee van de DIY-armband kopen. Leuk om zelf ook te frรถbelen!

  7. Ik doe mee!!!
    Ik heb beide facebook pagina’s geliked. naam: Christy Kwok
    en ik zou de armband met het infinity teken kopen.

    Groetjes!

Leave a Reply

