Veranderingen op mamajoyce.nl

Lieve lezers, 

1,5 jaar geleden ben ik mamajoyce.nl begonnen omdat ik een plek nodig had om mijn verhaal als studerende jonge moeder te vertellen. Ik schreef over Aron en alle andere dingen die met ons leven te maken hadden/hebben. Inmiddels is mamajoyce.nl aardig veranderd en ik zelf ook. Waar ik in november verplicht moest stoppen met school, veranderde mijn site ook helemaal. Ik ging niet meer naar school, dus ik kon daar niet meer over schrijven, genieten van Aron deed ik op dat moment ook niet. Ik zat met mezelf in de knoop.

Inmiddels voel ik me weer zoals ik altijd was, ik voel me weer Joyce! Ik geniet weer van het leven, en van Aron. Ook ben ik inmiddels weer aangemeld voor school en start ik in september weer met mijn opleiding. Wel op een andere school. Vanaf dat moment is het weer mamajoyce.nl – studerende moeder. Hoe ik begon, mijn doel van mijn blog komt weer terug. Maar ik ga voor die tijd al beginnen ik ga weer schrijven over school maar ook wil ik wat dingen delen die ik vanuit mijn opleiding mee krijg. Pedagogische onderlegging. Dit zullen opvoedkundige onderwerpen zijn, zoals ik ze zie.

Af en toe verschijnt er nog een  artikel met onderwerpen over beauty en fashion, ook fashion in de vorm van Aron wil ik straks gaan toepassen. Het moet gewoon allemaal weer terug naar hoe het begon. De komende weken zal ik hierin hopelijk weer mijn draai gaan vinden.

Mocht je nog tips of andere leuke ideeën hebben, laat het me weten.

xox Joyce 

11 thoughts on “Veranderingen op mamajoyce.nl

  1. Super fijn om te lezen dat je je weer goed voelt, dat je jezelf weer bent en de volle moed hebt om weer te gaan studeren, vind het echt heel knap van je! Als trouwe volger van je blog blijf ik natuurlijk volgen, en vind ik het juist leuk om ook de blogjes van een studerende mama te lezen!

  2. Yeah, ik ben trots op je! En alles komt goed! Je bent een kanjer met een geweldig gezin. Ik kijk uit naar je blogposts over Aron en naar school gaan. Zorg wel dat jij je privacy houdt! (en Aron ook) Ga zo door lieverd!

  3. Ik ben benieuwd naar je blogs over school en je gezin. Ik heb echt respect voor jou. Fijn dat je ook weer lekker in je vel zit 🙂
    Succes met je opleiding en stage
    Liefs

  4. Mooi dat je jezelf weer hebt terug gevonden. Belangrijk om bij jezelf te blijven. In je leven en op je blog. Ik kijk uit naar je blogberichten ‘nieuwe stijl’ en wens je veel succes met je studie! Zet hem op mam! 😉

  5. Echt heel fijn dat je jezelf weer helemaal terug hebt gevonden. En heerlijk dat je straks weer naar school gaat en weer heerlijk kan genieten van je kleine opgroeiende mannetje…
    Ben heel benieuwd naar je nieuwe verhalen hier.

Leave a Reply

