De week after

Ik wilde eigenlijk nog even doorgaan met vrijdag trouwdag maar dan in de after versie. Dit houden jullie van mij tegoed aangezien ik nog geen pakkende naam heb haha! Vanaf volgende week vrijdag lezen jullie alles over de bruiloft, de DIY die ik gemaakt heb en veeel meer! Voor nu gewoon een stukje gekletst. 

Inmiddels zijn Robert en ik al een week getrouwd, wat een gekke week! De dag na de bruiloft begon ik direct met ziek worden, tja ontlading. Je leeft zo na dat moment toe, en de laatste 2 (of meer) weken was ik alleen nog maar met de bruiloft bezig. Mensen in mijn omgeving wisten loud en clear dat ik ging trouwen haha! Afijn, ik werd ziek, ik voelde me weer goed, ik werd ziek, ik voelde me weer goed en uiteindelijk werd ik vandaag (voor jullie gisteren) weer hartstikke ziek. Inmiddels knap ik weer op haha!

Afgelopen week is voorbij gevlogen. Het ene moment zit je volop in je bruiloft, de spanning voor alles en het andere moment heb je niks meer. Het besef is er ook nog niet, de hele bruiloft was voor mij een roes en ik kan dan ook niet wachten totdat ik de foto’s binnen heb. Dan beleef ik alles opnieuw. Wel heb ik inmiddels de video al regelmatig bekeken,mooie moment zijn vast gelegd.

Woensdag kon ik de foto’s ophalen van de wegwerpcamera’s die we tijdens het feest her en der hadden staan (tip!!!!!) geweldig beeldmateriaal. Mensen die mij op instagram volgen (mamajoycenl) hebben al even een sneek peek gehad. Er zitten een heleboel mooie, emotionele foto’s tussen maar ook een heleboel foto’s die gewoon niet in het openbaar getoond mogen worden haha.

1016067_10200168169187442_644755211_n

 

Deze foto is gemaakt tijdens onze openingsdans.

Voor de rest hebben wij deze week vrij weinig gedaan behalve uitgerust en ons nieuwe bed opgezet. Dit stond namelijk boven aan op ons wensenlijstje. We sliepen namelijk nog op een bed van 1.40 breed en we hebben nu een bed van 1.80 meter breed. Ja we raken elkaar inderdaad kwijt haha! Ook Aron is er nog volop mee bezig, hij verteld over de mooie auto waar we in hebben gezetten en vraagt nog vaak naar mijn kroontje. Binnenkort zal ik nog een stukje schrijven over Aron en de bruiloft, hoe hij het beleefd heeft en hoe wij hem hebben zien genieten en nu nog. Want dat mama nu ook een Norder is, dat weet hij! ‘Allemaal een Norder, Aron Norder, papa Robert Norder en mama ook Norder’ 

xox Joyce

12 thoughts on “De week after

  1. Ik denk dat bijna elke bruid ziek word na haar bruiloft haha! Ik had precies hetzelfde. Nu kun je wel lekker ontspannen en nagenieten! Prachtige foto van jullie 2

  2. Wat een mooi week after verslag 🙂 kan me goed voorstellen dat er zoveel ontlading na zo’n prachtige dag is, en dat het veel tijd nodig heeft om het allemaal helder te krijgen 🙂 wat leuk die foto’s uit de wegwerp camera!

  3. Wij hadden ook wegwerpcamera’s op de bruiloft. Erg leuk is dat inderdaad, al moet ik zeggen dat ik ze niet zo vaak bekijk, omdat vooral kindjes ermee aan de slag zijn gegaan 😛

  4. Wegwerpcamera’s op je bruiloft <3. Dat is één van de dingen waarvan ik zeker weet dat we dat zullen hebben als we ooit trouwen. 😉 Beterschap!

Leave a Reply

