June highlights

Voorheen plaatste ik elke maandag een week overzicht met foto’s van de voorgaande week. Ik vond/vind mijn leven niet zo interessant om dit wekelijks te blijven doen. Ik zou het per twee kunnen doen, of maandelijks maar ik vind dat zo’n gedoe met foto’s uitzoeken. Dus ik heb wat nieuws. Ik ga elke maand de hoogte punten plaatsen in een verslag genaamd ….highlights. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Juni was een feestmaand, we begonnen de maand met Robert zijn 24ste verjaardag, we gingen op zijn verjaardag samen uit eten en naar de bios. De 8ste vierden wij zijn verjaardag met familie en vrienden.  10 juni kwam de ambtenaar van de burgelijke stand om met ons onze bruiloft door te nemen. Daarna, de 12e,  hadden we nog een suprise party voor een vriend van ons, die tevens de fotograaf was op onze bruiloft. 22 juni werden wij meegenomen door onze vrienden voor onze vrijgezellenfeesten, een super gezellige dag. Het verslag hier van kun je hier lezen. Die week daarna begon de voorpret van de bruiloft, voorbereiden, opbouwen en genieten! Waarop wij op 28 juni elkaar het ja-woord gaven. Een geslaagde maand, vol liefde en feestjes.

 

wetransfer-cadc5c

 

IMG_0708

21 thoughts on “June highlights

Leave a Reply

