Als een echte prinses

Een prinses zijn op je bruiloft, dat wilde ik al van kleins af aan. Ik voelde me 28 juni dan ook echt een prinses in mijn mooie jurk, met mijn kroontje op en mijn twee prinsen aan mijn zijde. Tijdens het gesprek met de BABS, vertelde ze dat wanneer het droog was wij op het balkon van het gemeentehuis mochten staan. Nadat ik eerst een- huh? Balkon? – momentje had. Werd ik daarna helemaal blij! Wauw ik mag samen met mijn man  op het balkon staan als een heuse prinses, al wuivend naar onze vrienden en familie. Langzaamaan vaagde het een beetje weg, tot de bruiloft zelf. Het was wonder boven wonder droog overdag en ik wist dus wat er ging gebeuren. Dit moment is natuurlijk gefotografeerd maar het leukste is, het is ook gefilmd. En dit wil ik even met jullie delen.

En natuurlijk nog een aantal foto’s van ons balkon momentje:

IMG_1244 IMG_1247 IMG_1252

 

bijzonder hé? 

xox Joyce

10 thoughts on “Als een echte prinses

  1. Bij een bruiloft waar mijn vriend laatst als DJ draaide, hadden ze ook zo’n balkonscène. En ik heb besloten dat ik dat ook wil! 🙂 Als het weer het toelaat tenminste!!

  2. Wat leuk zo,n balkon momentje, daar zou je normaal alleen van dromen jij hebt het gewoon waar kunnen maken. Leuk dat er een filmpje van gemaakt is.

  3. Nog van harte gefeliciteerd! Net de dag dat ik vertrok, dus ik heb een boel gemist. Zag wel een boel foto’s voorbij flitsen, leuheeeuk! En een balkonscène, wauw, geweldig!

Leave a Reply

