July highlights

Wat vliegt de tijd! Inmiddels ligt de maand juli ook alweer achter ons, en dat betekend een nieuwe maand overzicht! Juli was een hele fijne, rustige maand! We begonnen juli met een nieuw bed en een heleboel verjaardagsfeestjes. Heel gezellig allemaal, ik ging namelijk voor het eerst in  lange tijd weer ‘s avonds mee op verjaardag van een vriendin uit de vriendengroep. Normaal gaat Robert alleen omdat ik Aron niet altijd uit logeren wil hebben.

IMG_0789

De week daarna kwam mijn neefje 2 dagen bij ons spelen en zwemmen. En oo wat hadden we een fijn weertje hé! Ook had ik die week de chunk workshop, super leuk! Ik ben er nu zelf ook mee bezig, en het is een fijne hobby. Binnenkort zullen jullie hier nog meer over lezen. Die week ging ik twee keer zwemmen met Aron en ik merk echt dat Aron steeds vrijer in het water wordt. Zaterdags hadden we voor de verandering weer een verjaardag, deze keer was het mijn vader! Zondags gingen we bowlen en uit eten met vrienden en hun zoontje.

DSC_0374

Die week daarna deden we eigenlijk helemaal niks. Zwemmen in de tuin en lekker genieten van de zomer en elkaar. Dit is de eerste vakantie dat Robert en ik minder werken/niet werken. Voorheen werkten wij elke zomer heel veel. Ik kan echt zien dat Aron hier zo van genieten, van ons en de aandacht. En wij genieten ook heel erg! ‘S ochtends lekker lang in bed, en dan rustig ontbijten en zien wat de dag ons brengt. Allerlei klusjes in huis zijn inmiddels gedaan en Robert is nu bezig om onze bar in de tuin te maken. Hierover lezen jullie ook nog meer!

We sloten deze maand af met een leuke avond waarbij we bij de subway aten en een filmpje pakten!

Op naar augustus, de maand waarin we nog van onze vakantie genieten maar ook de maand waarin ik na 9 maanden weer met school ga beginnen! spannend! 

Hoe was jullie maand?

7 thoughts on “July highlights

  1. Wat een leuk artikel! Juli is zo te lezen een heerlijke maand geweest, wat fijn dat jullie lekker veel samen vrij geweest zijn en van jullie gezinnetje extra konden genieten 🙂

Leave a Reply

