Mijn eerste workshop!

Afgelopen dinsdag had ik mijn eerste workshop gepland staan. Ik had het idee om naast het maken/verkopen van sieraden (waar ik nog niet actief mee bezig ben), ook workshops te gaan geven. Afgelopen dinsdag was dus de eerste chunk workshop vanuit mijn handen. Ik had ervoor gekozen om de eerste workshop te houden met bekenden, vriendinnen. Zodat ik een vertrouwd gevoel had tijdens de workshop en ik feedback kon krijgen waarop nodig was.

De meiden die er waren, waren razend positief! Jeeej! Dat doet me zo goed, want je begint ergens mee maar of je het kan is altijd nog de vraag. Blijkbaar ging het goed want het resultaat was super! Omdat ik zelf te druk bezig was tijdens de workshop heb ik weinig foto’s gemaakt, ik hoop tijdens een volgende workshop meer foto’s te kunnen maken of laten maken zodat ik kan laten zien wat de workshop precies inhoudt.

Ik ben vandaag ook maar gelijk weer aan de slag gegaan met de website waar vanuit ik de workshop geef. Even een opfris beurt en ik wil de informatie even aanpassen ook van de babyshowers, want ik bruis van de ideetjes!

Voor meer info check deze site.

IMG_1058 IMG_1065

10 thoughts on “Mijn eerste workshop!

  1. Zo leuk dat je dit bent gaan doen Joyce, vind het echt bij je passen, en ik baalde dat ik te ver weg woonde om je workshop bij te woneb want ik had dat zo leuk gevonden! ๐Ÿ™‚

  2. Het was echt superleuk. En ik heb al weer vier mensen met mij die ook de workshop willen volgen. Heb al veel mensen gehoord die zeiden wow waar heb je die chunck weg? Eeeh zelf gemaakt hihi. Mond op mond reclame doet zijn werk wel ๐Ÿ˜‰

Leave a Reply

