De beren-bliksem MCqueen taart!

In het kader van vakantie en leuke dingen doen bakte Aron en ik afgelopen dinsdag een heerlijke beren-bliksem MCqueen taart! We kochten afgelopen zaterdag een leuke bakvorm van een beer, die Aron wilde gebruiken om een taart te maken. Toen we dinsdag door de jumbo liepen om cakemix te halen voor de taart, zagen wij leuke cars figuurtjes. Deze figuurtjes zijn gemaakt van pure suiker (jup!) maar zien er super schattig uit!

Sinds het warme weer slaapt Aron weer ‘s middags, dus dat gaf mij mooi de gelegenheid om de cake alvast te bakken. Zodat het voor Aron niet zo lang duurde voordat het klaar was. Het kwam precies goed uit, want toen Aron wakker werd was ook de taart/cake klaar om af te koelen. Ondertussen gingen wij mijn bak spullen bij langs voor nog meer versieringen.

Aron vond het super leuk, ik spoot er wat crème op en Aron drukte zijn cars figuurtjes erop. Daarna nog een beetje versieren met chocolade stiften, en smullen maar!

IMG_1228 IMG_1230 IMG_1231 IMG_1234 IMG_1236

IMG_1240 IMG_1245 IMG_1249

5 thoughts on “De beren-bliksem MCqueen taart!

  1. Aah wat een super leuke foto’s en mooi artikel! Wat is Aron toch een kopietje van zijn lieve mama. Leuk om te bekijken! Dat wordt smullen van de taart 🙂

  2. Zo leuk die foto dat die stukje vasthoud, echt zo blik van moet ik dit eten haha.. Ziet er leuk uit, ik mag ook altijd graag iets simpels met ze bakken en ze het zelf laten versieren.

Leave a Reply

