Photobooth op onze bruiloft!

Voor de bruiloft riep ik al een hele tijd dat ik een photobooth wilde op mijn bruiloft, hoe ik dat wilde gaan doen? Op dat moment nog geen idee! Het huren van een echte photobooth vond ik te duur, aangezien je dan op een prijs komt wat onze gehele bruiloft heeft gekost in sommige gevallen. Ik koos voor een eigen manier. Ik regelde bij onze fotograaf een achterwand, zette mijn camera op een statief en koppelde mijn afstandsbediening eraan. Dit moet lukken toch?

IMG_0334 IMG_0346 IMG_0390 IMG_0391IMG_0410IMG_0421 IMG_0431IMG_0440 IMG_0443 IMG_0464 IMG_0465 IMG_0468

 

Het was de dag na de bruiloft super leuk om terug te kijken! Dit is een selectie van ruim 200 foto’s met plezier!

14 thoughts on “Photobooth op onze bruiloft!

  1. Goed plan!
    En het zijn echt spontane foto’s geworden.
    Filmbooth is ook leuk, dan krijg je 1 dvd en je gasten kunnen van zichzelf een filmpje opnemen.

  2. Ik vind het idee echt heel gaaf en leuk dat je dit hebt gedaan! Kan je zo’n afstandsbediening vrijwel op elke camera aansluiten? Een budget versie zoals jij hebt gemaakt is misschien zelfs nog leuker dan het origineel, want als je kijkt naar het plezier dat jullie eraan hebben beleefd: super!

Leave a Reply

